|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در شیراز ابراز داشت: رییس دولت تدبیر و امید در شیراز به مردم قول اختصاص قریب به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای سال های 94 و 95 را دادند که این اعتبار می تواند فارس را در مسیر توسعه بیشتر قرار دهد.
وزیر آموزش و پرورش که همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس، به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهوری به اقلید سفر کرده بود، تاکید کرد: حذف اسلام‌هراسی در بین کشورهای جهان از جمله اقدامات موثری بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد.

 دکترعلی اصغر فانی که با سفر به شهرستان اقلید در جمع مردم و شورای اداری این شهرستان حضور یافت، در شورای اداری شهرستان اقلید با اشاره به منابع محدود اعتباری در کشور، گفت: یکی از نقش‌های مهم نمایندگان مردم در مجلس و دولت باید شناسایی نیازهای منطقه و تعیین اولویت ها باشد تا نسبت به رفع موانع اقدام شود.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: توجه به مسائل، بدون در نظر گرفتن محدودیت منابع، مشکلی را از کشور حل نمی کند.

وی ادامه داد: تعریف و استارت پروژه های زیاد ، تجربه تلخی است که از دولت قبل به یادگار مانده ، چرا که اکثر این پروژه ها ناتمام و نیمه کاره رها شده است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به طور قطع شناسایی نیازها به حل آنها در یک برنامه زمانبندی شده، کمک می کند.

فانی ادامه داد: در تمام دنیا نیازهای ادارات، نهادها و سازمان ها از اعتباراتشان بیستر است لذا با اولویت بندی می توان مسائل را حل کرد و موانع را از سر راه برداشت.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در شیراز ابراز داشت: رییس دولت تدبیر و امید در شیراز به مردم قول اختصاص قریب به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای سال های 94 و 95 را دادند که این اعتبار می تواند فارس را در مسیر توسعه بیشتر قرار دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که شانزدهمین سفر هیات دولت به فارس منشاء خیر و اثر برای مردم خوب این دیار باشد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در جمع مردم اقلید فارس، با اشاره به مهار تورم بیش از 40 درصد در کشور گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید شاهد آرامش اقتصادی در کشور هستیم.

وی گفت: حذف اسلام هراسی در بین کشورهای دنیا، اقدام بسیار موثری بوده که در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دولت تدبیر و امید در بخش سلامت اقدامات اساسی و زیر بنایی انجام داده است و ما شاهد حضور پزشکان متخصص و زمینه سازی زیربنایی بهداشت در نقاط مختلف کشور هستیم.

فانی در ادامه از تحصیل 400 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی کشور خبر داد و گفت: در کشور بیش از 100 مدرسه تک دانش آموزی نیز وجود دارد که باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفی آموزش اظهار داشت: امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های دولت در عرصه آموزشی، بتوانیم این نظام را متحول کنیم.

فانی بر ضرورت با سواد کردن افراد بی سواد تاکید و اضافه کرد: در این حوزه، در سال‌های اخیر، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین