|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
منصوریان سپس در مورد تغییر زمان فینال جام حذفی گفت: اگر زمان فینال تغییر نکند ، نمی‌توانیم در آسیا با قدرت حاضر شویم.
نفت تهران در خانه میزبان فینال جام حذفی شد تا سرمربی این تیم بسیار خوشحال و مسرور باشد. علیرضا منصوریان عقیده دارد حالا تا فتح جام حذفی فاصله زیادی باقی نمانده است.

 علیرضا منصوریان بعداز مراسم قرعه کشی فینال جام حذفی در خصوص میزبانی نفت تهران دراین مسابقه گفت: ما هواداری نداریم و به همین دلیل پیشنهاد دادیم تا در بازی یک شهر بی‌طرف برگزار شود. ولی به هر حال بالاجبار تابع اصول و قوانین شدیم و قرعه‌کشی صورت گرفت. حتی پس از این که در قرعه‌کشی میزبانی از آن ما شد باز هم گفتیم که حاضریم بازی در یک شهر بی‌طرف برگزار شود اما دیگر سازمان لیگ اعلام کرد که بر اساس قوانین قرعه‌کشی صورت گرفته است.

 منصوریان سپس در مورد تغییر زمان فینال جام حذفی گفت: اگر زمان فینال تغییر نکند ، نمی‌توانیم در آسیا با قدرت حاضر شویم. فینال جام حذفی دسترنج یک سال زحمتمان است و دوست ندارم که به راحتی آن را از دست بدهم. نگاه فراگیر مسئولان سازمان لیگ قطعاً باعث می‌شود که زمان فینال جام حذفی تغییر کند. صعود ما به مرحله بعدی تأثیر مستقیم بر سهمیه تیم‌ها دارد.

سرمربی نفت  در مورد این که دیدار نفت و ذوب‌آهن با سرمربیگری او و یحیی گل‌محمدی احتمال دارد هواداران استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه بکشاند و خود او هم یکی از آبی‌پوشان محبوب به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: از همه هواداران تقاضا دارم که به ورزشگاه بیایند، ورزشگاه تختی هم زمین خوبی دارد که از فوتبال زیبا لذت ببرند. ما در هواداران پرسپولیس هم طرفدار زیاد داریم و از استقلالی‌ها هم می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند. رئیس باشگاه نفت پرسپولیسی بوده والان هم مدیر فنی تیم یک پرسپولیسی قدیمی است که بعدها فوتبالش را با نفت تمام کرده است. مرحوم شیرازدگان سنگ بنای این باشگاه را گذاشته است و قطع به یقین هواداران استقلال هم مارا تنها نمی‌گذارند.

 وی در مورد اینکه آیا تصمیمی برای فصل آینده گرفته است یا خیر،‌ گفت: به هیچ عنوان دغدغه آینده مربیگری‌ام را ندارم. هم اکنون مسیر لیگ برتر، جام حذفی و آسیا مهم است. ششمین سال مربیگری‌ام را طی می‌کنم و خیلی راه دارم. مربیگری تنها مبحث ورزشی است که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوی از رقبا عقب هستی و باید تلاش کنی که اطلاعات خود را بالا ببری. در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی باشگاه نفت گذاشته ام و آنقدر بازیکنانم را دوست دارم که نمی‌توانم به غیر از جامی که در آن رقابت می‌کنیم به چیزی دیگر فکر کنم.

منبع: شانا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین