کد خبر: ۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
فرهنگسرای رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سی و هفتمین نشست زرین قلم را به رونمایی از کتاب «از علی تا علی یک یا علی» اختصاص داده است.
کتاب «از علی تا علی یک یا علی» به نویسندگی سید عباس مجابی است که با ارائه مستندات تاریخی از خطبه‌های حضرت علی (ع)، زندگینامه و یاران ایشان در خصوص اقتدار و اثبات ولایت حضرت علی (ع) تا واقعه کربلا، دوران دفاع مقدس و ولایت فقیه در عصر حاضر تدوین شده است. همچنین یادآور می‌شود مقدمه این کتاب به همت دکتر محسن رضایی نوشته شده است.

کتاب «از علی تا علی یک یا علی» به همت انتشارات واژه نو همراه با ساخت مولتی مدیا کتاب در شهریور 92 منتشر شده که پس از رونمایی در اختیار علاقه‏مندان قرار خواهد گرفت.

سی و هفتمین نشست زرین قلم روز شنبه 30 شهریورماه ساعت 11 صبح با حضور دکتر محسن رضایی و سیدعباس مجابی (نویسنده)، همراه با پخش مولتی مدیای کتاب در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

علاقه‏مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل‏نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 2-22888780  تماس گیرند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین