|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
کد خبر: ۴۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
البته عده‌ای هم هدف‌های سیاسی دارند و گاهی می‌خواهند مانعی بر سر راه دولت ایجاد کنند. این نماینده مجلس درباره سخنان وزیر کشور در مجلس درباره پول‌های کثیف در انتخابات، اظهار کرد: ایشان آمد و گفت منظور من این نبوده و رسانه‌ها بد منعکس کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در مراسم سالگرد بزرگداشت آیت‌ا... شهید مطهری در دانشگاه امیرکبیر به سوالات متفاوتی که از سوی دانشجویان مطرح شد پاسخ داد. علی مطهری در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان در مورد لباس شخصی‌ها گفت: من فکر می‌کنم به دلیل این‌که از ابتدا با این‌ها مخالفت جدی نشده به این شکل درآمدند؛ بنابراین هنوز نتوانستند موضوع را ریشه‌کن کنند. من هم همیشه حتی قبل از دوره نمایندگی با این کارها مخالف بودم، اما اراده ملی لازم است که این مشکل حل شود. 

در ماجرای شیراز من زمانی که در کلانتری بودم گفتم الان فرصت خوبی است که این‌ها را بگیریم اما آن‌ها می‌گفتند موضوع را بعدا از طریق دوربین‌ها پیگیری می‌کنیم. حتی به من گفتند از همان تهران می‌توانستید ویدئو کنفرانس برگزار کنید. نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اینکه الان یک عده را خواسته‌اند و 12 نفر بازجویی شده‌اند و سه نفر در بازداشت هستند و کیفرخواست برای آن‌ها در حال تهیه است که به دادگاه بروند پیگیری شده است. در موارد قبلی این اتفاق نیفتاده بود. من معتقدم اگر از فلان دستگاه هم کسی تخلفی کرده باید اعلام شود و نباید تبعیضی در این رابطه قائل شد. وی با تاکید بر این‌که «بسیاری از مشکلات با لج و لجبازی حل نمی‌شود»، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم موضوع حل شود باید همه طرف‌ها را در نظر بگیریم. مطهری ادامه داد: نگرانی من از رویه‌ای است که در برخورد با منتقدان و مخالفان داریم و کارهای غیرضرور انجام می‌دهیم. وی در بخش دیگری از سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در مورد تعامل مجلس نهم با دولت یازدهم، گفت: برخورد مجلس دو بخش است؛ یک بخش روی اعتقاد و عقیده است. به هر حال این مجلس اکثریتی با تفکر خاص دارد و در شرایط خاصی ایجاد شده که خیلی‌ها کاندیدا نشدند. البته عده‌ای هم هدف‌های سیاسی دارند و گاهی می‌خواهند مانعی بر سر راه دولت ایجاد کنند. این نماینده مجلس درباره سخنان وزیر کشور در مجلس درباره پول‌های کثیف در انتخابات، اظهار کرد: ایشان آمد و گفت منظور من این نبوده و رسانه‌ها بد منعکس کردند. نظر شخصی من این است که آقای رحمانی فضلی نخواست برخی واقعیات را بیان کند و اگر شجاعت به خرج می‌داد و مساله را سربسته بیان می‌کرد بهتر بود تا حالت دوگانگی به وجود بیاید. وی با اشاره به طرح سوال خود از وزیر کشور در مورد ساپورت‌پوشی بانوان نیز اظهار کرد: من پارسال این موضوع را مطرح کردم اما با آن شوخی کردند و جوک ساختند. ما می‌خواستیم این مساله رسمیت پیدا نکند اما امروز تقریبا رسمی شده و دولت وظایفی دارد که لااقل در اماکن دولتی باید مسائل رعایت شود. وی ابراز عقیده کرد: زمانی آقای احمدی‌نژاد علامت می‌داد و می‌گفت بگذارید مردم خوش باشند مگر شما گناه نمی‌کنید. امروز هم آقای روحانی از این علامت‌ها می‌دهد و می‌گوید مگر امر به معروف منحصر به حجاب است. قطعا منحصر نیست اما یکی از مصادیق امر به معروف، حجاب است.

منبع: آرمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین