|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پلمب شدن طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: باید در خصوص تخریب کامل این طبقه اقدام شود.
از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی شاکری در یکصد و چهل و هفتمین جلسه این شورا با اشاره به مصوبه شورا و کمیسیون ماده صد در خصوص تخریب طبقه هفتم ساختمان پاساژ علاء الدین تصریح کرد: من از شهرداری و قوه قضاییه درخواست پیگیری این موضوع را به صورت جدی دارم.

وی اظهار کرد: مردم از اینکه شورا پرچم مبارزه با تخلف را برافراشته خوشحال شدند اما نباید گذاشت که این خوشحالی از بین برود.

وی با بیان اینکه نباید ذهنیت مقابله با مبارزان تخلف در جامعه به وجود بیاید خاطر نشان کرد: گفته می شود مالک این پاساژ حکمی خلاف حکم شهرداری گرفته است.

شاکری همچنین به استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: من از شورا در خواست اعلام نظرات خود به مجلس را دارم.

وی افزود: استانی شدن انتخابات به این معنا است که مردم تهران باید نام 38 نفر را در برگه انتخاباتی بنویسند در حالی که تا امروز همان 30 نفر را هم به طور کامل نمی نوشتند.

در ادامه جلسه اسماعیل دوستی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دارالقرآن اکباتان پیشنهاد کرد که در اطراف میدان اصلی اکباتان بین فاز یک و دو، شهرداری چند باب مغازه خود را در اختیار این جوانان قرار دهد تا به فعالیت های فرهنگی بپردازند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین