|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری گفت: حسین رضازاده هنوز به طور رسمی از نامزدی ریاست فدراسیون وزنه برداری کناره گیری نکرده است.
حسین رضازاده امروز اعلام کرد از شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری کناره گیری کرده و فردا در مجمع انتخاباتی شرکت نخواهد کرد.

مسعود قاسمی در پاسخ به این سووال که در صورت حضور حسین رضازاده در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری چه اتفاقی خواهد افتاد به ایرنا، افزود: بایستی همچنان تا فردا صبر کنیم واگر این اتفاق هم بیفتد به طور حتم مسوولان وزارت ورزش درباره آن تصمیم گیری خواهند کرد.

وزارت ورزش با اشاره به نامه دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی حضور همزمان در شورای شهر و فدراسیون را غیرمجاز اعلام کرده و از حسین رضازاده نیز خواسته است تا در صورت شرکت در انتخابات، امروز (یکشنبه) استعفای خود را از شورای شهر به دبیرخانه مجمع ارایه کند.

عباس جدیدی و هادی ساعی نیز درانتخابات ریاست فدراسیون کشتی و تکواندو با شرایط مشابه مواجه بوده و اجازه شرکت در انتخابات این دو فدراسیون را بدست نیاوردند.

دبیر مجمع فدراسیون وزنه برداری درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه آیا نامزد دیگری از شرکت در انتخابات ریاست این فدراسیون انصراف داده است نیز اظهار داشت: تا کنون کناره گیری نداشته ایم و اگر هم باشد به طورحتم در جریان برگزاری مجمع این اتفاق خواهد افتاد.

قاسمی با اشاره به اینکه نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ریاست این مجمع را برعهده خواهد داشت، ادامه داد: صلاحیت هر 10 نامزد تایید شده است و امیدواریم فردا درفضایی کاملا دموکراتیک انتخابات این فدراسیون برگزار و تکلیف رییس این فدراسیون مشخص شود.

حسین رضازاده، علی مرادی، عبدالکریم پورکیان احمد آبادی، احمد سعادتمند، بهروز بهمند، علیرضا میرزایی، کوروش باقری، مهدی روحانی، منوچهر رضاخانی و سید عیسی عابدی مشهدی میقانی 10 نامزد ریاست فدراسیون وزنه برداری هستند و صلاحیت شان برای تصدی این پست از سوی نهادهای مربوط تایید شده است.

فدراسیون وزنه برداری با توجه به مهلت قانونی چهارساله رضازاده اکنون با سرپرستی حسن طباطبایی اداره می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین