|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
کد خبر: ۴۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
وزیر کشور در هنگام ارایه گزارش از ورود پول کثیف به اقدامات در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر پرداخت که نمایندگان اعتراض کردند و خواهان توضیح رحمانی فضلی درمورد ورود پول کثیف به انتخابات شدند.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جریان ارایه گزارش وزیر کشور درباره ورود پول کثیف گفت: مجلس در بحث پول کثیف در عرصه سیاست و اقتصاد بدون هیچ اغماضی برخورد می کند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی برای ارایه گزارش درمورد ورود پول کثیف به عرصه های سیاست و اقتصاد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وزیر کشور در هنگام ارایه گزارش از ورود پول کثیف به اقدامات در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر پرداخت که نمایندگان اعتراض کردند و خواهان توضیح رحمانی فضلی درمورد ورود پول کثیف به انتخابات شدند.

محمد حسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در این هنگام از نمایندگان خواست اجازه دهند توضیحاتی بدهد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: در این که در اقتصاد کشور به دلایلی که مهم ترین آن قاچاق سوخت است پول کثیف وجود دارد بس است به صورتی که پول کثیف از طریق سوخت می رود و باز می گردد.

ابوترابی فرد خطاب به رحمانی فضلی اظهارداشت: از جنابعالی انتظار می رود که به عنوان متولی این امر با برنامه ریزی تلاش خود را برای مبارزه با پول های کثیف به کار بگیرید و مجلس شما را حمایت خواهد کرد.

وی به اعترض نمایندگان نسبت به سخنان وزیر کشور اشاره کرد و گفت: سخن این است که از مباحث شما این گونه برداشت شده که پول کثیف در جریان انتخابات و به احتمال زیاد در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش داشته است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیا شما کمترین اطلاعات در خصوص پول های کثیف در حوزه های انتخابیه دارید؟ به طور دقیق و شفاف این موضوع را اعلام کنید چرا که بحث پول کثیف در عرصه سیاست دغدغه همه نمایندگان است و باید بصورت شفاف اعلام شود تا مجلس، دولت و قوه قضاییه به طور جدی با آن برخورد کنند.

ابوترابی فرد افزود: خواهش من این است که بدون کمترین چشم پوشی گزارش شفافی درمورد ورود پول کثیف در حوزه سیاست به خصوص نهاد قانون گذاری ارائه دهید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هنگام فریاد احسنت - احسنت سردادند و از سخنان وی حمایت کردند.

پس از سخنان نایب رییس اول مجلس، حمید رسایی نماینده مردم تهران خطاب به ابوترابی فرد گفت: رسانه های بیگانه نیز از سخنان وزیر کشور سواستفاده کرده اند که ابوترابی فرد خطاب به وی گفت: قطعا رسانه های بیگانه از این موضوع سوء استفاده جدی کرده اند.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
2
"... نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیا شما /کمترین/ اطلاعات در خصوص پول های کثیف در حوزه های انتخابیه دارید؟ به طور دقیق و شفاف این موضوع را اعلام کنید ..."

(?!؟)

اگر ماجرای "معاون اوّل" و ابدالی ها
و ارتشاء و اختلاس ها و ...
از یاد شماها رفته!

مطمئنّاً، هیچوقت از ذهن و خاطر ملّت شریف و فهیم ایران نرفته و نخواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین