|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری قاتل زن آرایشگری که روزهای گذشته جسد وی در روستای کریم‎آباد گرگان کشف شده بود، خبر داد.
به گزارش فارس از گرگان، در تاریخ 26 فروردین‎ماه سال جاری در ابتدای روستای کریم‎آباد گرگان، جسد زنی توسط پلیس کشف شد که گفته می‎شد که شغل وی آرایشگری است و شب گذشته نیز فقدانی وی توسط همسرش به پلیس اعلام شده است.

کشف این جسد موجی از نگرانی را در بین مردم شهر ایجاد کرد و البته از سوی دیگر شایعه‎های گوناگونی نیز از نحوه قتل و علت قتل این زن به گوش می‎رسید.

اخبار شنیده نیز حاکی از آن دارد که پس از کشف جسد، همسر مقتول با شناسایی جسد همسرش اعلام کرده که همراه وی طلا و جواهرات و خورو نیز بوده که در حال حاضر هیچکدام از آنها موجود نیست.

رئیس پلیس آگاهی گلستان دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص دستگیری قاتل این زن اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات شبانه‎روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات تخصصی از چند مظنون مورد نظر، در نهایت متهم اصلی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

محمدرضا اکبری ادامه داد: متهم در ابتدا سعی در گمراه کردن کارآگاهان را داشت که در نهایت پس از مواجه با مستندات و ادله‎ای که تمام ثابت می‎کرد قتل این خانم کار وی است، به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم فردی است که از گذشته مقتول و همسرش را می‎شناخته و با آنها آشنایی کامل داشته است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پرونده دارای زوایای پنهانی است که تحقیقات پلیس برای کشف این موضوعات ادامه دارد.

اکبری بیان کرد: پس از دستگیری و اعتراف متهم، وی به همراه مستندات پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شغل اصلی این خانم بنا بر اظهارات همسرش، راننده سرویس مدارس بوده، در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص این قتل، عنوان کرد: موثق‎ترین و صحیح‎ترین موارد در خصوص وقایع انتظامی از طریق مراجع انتظامی منتشر می‎شود و صحبت‎های غیرموثق هیچگونه اعتباری ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین