|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
دروازه بان اسبق تیم ملی و هم دوره مرحوم عزیز اصلی با گلایه از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: اصلی اسطوره تعصب این باشگاه بود اما برای او یک ختم هم نگرفتند.
فرامز ظلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: عزیزفنر لقب عزیز اصلی بود و من سال 41 وقتی از تیم کیان برای تیم ملی انتخاب شدم با عزیز اصلی آشنا شدم. او دروازه بان بسیار بزرگ وبیش از 6 سال از من بزرگتر بود.

وی ادامه داد: عزیز اصلی کشتی گیر بود و مدتی هم در کشتی کج فعالیت کرد و راهی فوتبال شد. او در بعضی بازی ها در ترکیب اصلی بود و در برخی بازی ها من در درون دروازه قرار می گرفتم.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اصلی در جام ملت ها درترکیب اصلی تیم ملی بود اما رقابت ها اصلا خارج از رفاقت نبود و همیشه احترام به او را به عنوان بزرگتر حفظ می کردم.

وی در خصوص درگیری عزیز اصلی با داور مسابقه در شهرآورد تهران اظهار کرد: عزیز برخی اوقات عصبانی می شد و بالاخره این اتفاقات در فوتبال رخ می داد.

ظلی درخصوص سفر عزیز اصلی به آلمان گفت: او یک تاجر بسیار موفق بود و به همین دلیل راهی آلمان شد تا کار تجارت خود را در این کشور انجام دهد.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: گلایه همدوره های من که به المپیک صعود کردیم و خیلی افتخار برای فوتبال ایران به ارمغان آوردیم این است که چرا باید کنج خانه بنشینیم. بازیکنانی همدوره ما بودند که با شرافت فوتبال بازی می کردند اما همه منتظر مرگ ما هستند تا بعد از مرگ تسلیت بگویند.

وی تصریح کرد: نوریان، جلال طالبی، ناصر نوآموز از همدوره های اصلی هستند که در قیدحیات می باشند. چرا نباید از همین تعداد کمی که در این دنیا هستند حالی نپرسیم. چرا باید اکبر افتخاری و اکبر کارگر جم در اوج بیماری تنها باشند. این ها نیاز به کمک مالی کسی ندارند آنها فقط احترام می خواهند.

وی با گلایه از وضعیت اخلاقی امروز فوتبال ایران، گفت: کجا رفتند سبک بالان ساحل ها، مطمئن باشید اگر این بزرگان در فوتبال ایران حضور فعال داشتند قطعا وضعیت اخلاقی امروز ما اینگونه نبود.

وی خطاب به باشگاه پرسپولیس، گفت: نمی دانم چرا این باشگاه در خصوص اسطوره تعصب خود یک ختم هم نمی گیرند و فقط منتظر هستند که که ما بمیریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین