|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بر خلاف برخی از فضاسازی ها مردم از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت دارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین که روز شنبه به ایرنا نمابر شد دکتر مهدی یوسفی در نشست ارزیابی اولیه مرکز آموزشی درمانی ولایت افزود: دلیل رضایت مردم این است که خدمات را به صورت جامع، با کیفیت بالا و با هزینه بسیار کمی در مقایسه با بخش خصوصی دریافت می کنند.

وی اضافه کرد:با اجرای این طرح، آمار معاینات سرپایی، خدمات بستری واعمال جراحی در بیمارستانهای دانشگاهی چند برابر افزایش یافته است.

یوسفی هدف از ارزیابی های انجام شده در چند ماه اخیر را کمک به مسوولان واحدها برای شناسایی و رفع نواقص کار برشمرد افزود: این اقدام به زودی در شبکه های بهداشت و درمان و سپس در دانشکده ها اجرا می شود.

رییس مرکز آموزشی - درمانی ولایت نیز ضمن قدردانی از برگزاری چنین نشست هایی که بر کیفیت ارایه خدمات مرکز و میزان رضایت مراجعه کنندگان می انجامد گفت: اجرای طرح تحول سلامت، حجم کار را چندین برابر کرده است اما متناسب با آن در مرکز نیروی پشتیبانی لازم(منشی، خدماتی) جذب نشده است و مانند بازی شطرنج، مدیریت مرکز باید هر روز نیروها را در بخش ها جابجا کند.

دکتر رامین سامی افزود: راه اندازی بخش ها و امکانات پاراکلینکی جدید در ماه های اخیر این مشکل را بیشتر کرده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی ولایت افزود: با تمام مشکلات، جلب رضایت مردم در اولویت تمامی مجموعه مرکز بوده و خواهد بود.

طرح تحول نظام سلامت در بسته های خدماتی کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاهی، برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج و خاص، ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دولتی، برنامه ماندگاری پزشکان در مناطق کم تر توسعه یافته و محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های دولتی، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان های دولتی، برنامه ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین و نظارت بر کیفیت اجرای برنامه ها از اردیبهشت ماه سال 93 در بیمارستان های دانشگاهی در حال اجرا است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین