|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: استاد قندی یکی از قله های برجسته کار روزنامه نگاری و رسانه ای کشور بود.
حسین انتظامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تسلیت درگذشته استاد حسین قندی به همه روزنامه نگاران و جامعه رسانه ای کشور و خانواده آن زنده یاد افزود: این استاد فقید توجه خاصی به اخلاق حرفه ای خبرنگاری و روزنامه نگاری داشت.

معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه استاد قندی در حوزه های مختلف صاحبنظر بود، اظهار کرد: استاد قندی شاگردان و دانشجویان پرشماری را تربیت کرد.

انتظامی تصریح کرد: آنچه برای من جالب توجه بود توجه خاص ایشان به حوزه اخلاق حرفه ای بود که امروز یکی از گمشده های ما به شمار می رود.

عضو هیات نظارت بر مطبوعات افزود: بی تردید آثار و برکات تلاش ها و فعالیت های حرفه ای و خستگی ناپذیر این استاد فقید همچنان برای داشنجویان و علاقه مندان حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری ماندگار و به عنوان الگو مد نظر خواهد بود.

انتظامی تصریح کرد: بدون شک فقدان این استاد علوم ارتباطات خلاءی در حوزه رسانه کشور است.

زنده یاد استاد حسین قندی پنج شنبه گذشته بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم پیش از ظهر امروز با حضور برخی از مسئولان، مدیران عامل خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار ، استادان علوم ارتباطات، روزنامه نگاران و خبرنگاران از محل مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین