|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
خبر عرضه باریک ترین تبلت سامسونگ در حالی لو رفته که این کمپانی هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده اما از ماه های گذشته، اخباری مبنی بر تولید تبلت هایی با ضخامتی باریک از سوی این کمپانی منتشر شده بود.
 سامسونگ تا ماه های آینده از باریک‌ترین تبلت ساخته شده در این کمپانی با ضخامت ۵.۵ میلی متر رونمایی خواهد کرد.

خبر عرضه باریک ترین تبلت سامسونگ در حالی لو رفته که این کمپانی هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده اما از ماه های گذشته، اخباری مبنی بر تولید تبلت هایی با ضخامتی باریک از سوی این کمپانی منتشر شده بود. اطلاعات لو رفته بیانگر این موضوع هستند که Galaxy Tab S۲ باریک ترین تبلتی خواهد بود که تاکنون از وی این کمپانی عرضه شده است.



از مشخصات این تبلت می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۹.۷ اینچی و ابعاد ۲۳۷.۱۷ * ۱۶۹.۵۸*  ۵.۵* میلی متر را نام برد.  Galaxy Tab S۲  مجهز به قابی فلزی و شیشه ای خواهد بود. سامسونگ درصدد است تا باریک ترین تبلت دنیا را به نام خود ثبت کرده و انحصار باریک ترین تبلت هایی که در دستان اپل است را برباید.



طراحی Galaxy Tab S۲ شبیه به طراحی اسمارت فون Galaxy S۶ و در دو مدل متفاوت ۸ اینچی و ۹.۷ اینچی و نسبت تصویر  ۴:۳ خواهد بود. این نسبت تصویر در حالی برای این محصول جدید عنوان شده که این نسبت تصویر مختص محصولات اپل است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین