|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ نوه دختری و همسر پیرمردی را بازداشت کردند که به طمع اموال پدربزرگشان،‌ اقدام به ربودن این پیرمرد ۹۰ ساله کرده بودند.

 روز بیست و هفتم فرودین ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که پدر بزرگ 90 ساله وی توسط نوه دختری‌اش به نام مرجان و همسرش، ربوده شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدر بزرگم توسط نوه دختری‌اش به نام مرجان و همسرش محمد . ک، بابت سند زدن خانه‌ای واقع در منطقه گلشهر کرج ربوده شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از آنها در اختیار نداریم.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت مرجان و همسرش در شهر کرج – منطقه گلشهر به این محل مراجعه و در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که آنها بدون انجام تسویه با صاحبخانه و بدون اطلاع، اقدام به تخلیه منزل خود کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدربزرگ مرجان پیش از عروسی، با ازدواج مرجان و محمد مخالف بوده اما با این وجود مرجان با همسرش ازدواج کرده و همین موضوع علت اصلی طرد شدن وی از سوی پدربزرگ و آغاز دیگر اختلافات مابین آنها شده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود با شناسایی مخفیگاه جدید مرجان و همسرش در شهر تهران – خیابان گرگان و با اطمینان از نگهداری پیرمرد در آن، در ساعت 8 شب روز سوم اردیبهشت،  ضمن آزادی پیرمرد ربوده شده، هر دو متهم پرونده را نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمان در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به آدم ربایی اعتراف کردند؛ همسر مرجان (محمد . ک) در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدربزرگ همسرم را از درب منزلش واقع در منطقه میرداماد سوار ماشین کرده و بلافاصله او را به محضرخانه‌ای در کرج برده و با تهدید اقدام به گرفتن وکالت نامه جهت انتقال اموال وی کردیم.

پدربزرگ پس از حضور در اداره یازدهم، در خصوص نحوه ربایش خود توسط متهمان به کارآگاهان گفت: مقابل درب منزل و به بهانه دیدن دخترم (مادر مرجان) که دچار یک بیماری سخت شده، مرا سوار ماشین کرده و پس از انتقال به محضرخانه‌ای در منطقه گلشهر کرج، یک وکالتنامه از من گرفتند تا به وسیله آن تمامی اموال مرا به نام خودشان منتقل کنند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم پرونده به طراحی و اقدام به آدم ربایی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.



منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین