|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
کارلو آنجلوتی درباره فیکس شدن کاسیاس در استانبول گفت: «لوپز بازی می‌کند (می‌خندد) شوخی کردم. ایکر بازی می‌کند



مرجع خبری رئال مادرید درباره این عکس نوش: این که دستت را پشت گردن کسی بگذاری ، یک حرکت تملک گونه است که پدران به فرزندانشان یا روسا به مرئوسشان تقدیم می کنند . نشان از عطوفت ، آرامش و کمی تهدید دارد . گاهی مرئوس ها اصلا از این حرکت خوششان نمی آید و آن را نمی پذیرند . مثلا اگر فلورنتینو دستش را پشت گردن مورینیو می گذاشت ، شاید سه انگشتش را کلا از دست می داد !
معمولا در مورد این نحوه دست ، پشت گردن گذاشتن شاهگونه ، واکنش های متفاوتی وجود دارد . ایکر در ابتدا لبخند می زند اما در پس لبخندش نگرانی مشهود است . فراموش نکنیم که پشت گردن اندامی قلقلکی است که گاه در تحریک بدنی هم نقش دارد . پس می توان تلقیقی از احساسات را درک کرد : ترس که منطقی است و لبخند که ناخود آگاه است در حقیقت ایکر در لبش لبخند می زند اما از درون استرس دارد . از درون خندان است اما از بیرون آماده جنگ .
مشخص نیست که مدیر به کاسیاس چه گفته است . باشگاه ، کل این مراسم را به فرستادن شش عکس به رسانه ها منحصر کرده تا به قول خودشان جو خوب در عکس رسمی را نشان دهند . حتی طوری القا کردند که انگار کاپیتان از نیمکت نشینی خیلی خوشحال است .
اما نگاه ها نمی توانند دروغ بگویند . هیچ کس در عکس ها مستقیما به چشمان فلورنتینو نگاه می کند و آربلوا به مسئله جالبی در مورد مارسلو و دی ماریا می خندد . مشخص نیست که کاپیتان برایش چه چیزی جالب است ، شاید به آرم " هواپیمایی امارات " می خندد !

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
رضاسمائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
0
0
بزارکاسیاس بازی کندخواهشن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین