|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵
کد خبر: ۴۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
معاون آموزشی وزیر بهداشت در احکامی جداگانه، قائم مقام معاونت آموزشی، مشاور و دبیر شورای مشاوران و مشاور در امور بین الملل این معاونت را منصوب کرد.
دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در احکام جداگانه ای دکتر حمید اکبریدانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران را که در حال حاضر رئیس مرکز خدمات آموزشی و دبیر شورای آموزش داروسازی این معاونت است به سمت قائم مقام خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ایجاد یکپارچگی و همسویی میان کلیه واحدها و دبیرخانه های مستقر در حوزه معاونت آموزشی، برقراری تعامل سازنده با دانشگاه های علوم پزشکی به منظور تحقق اهداف متعالی نظام سلامت در حوزه آموزش عالی، حضور فعال در جلسات شورای مدیران حوزه و ثبت و پیگیری مصوبات، رصد تحقق اهداف حوزه معاونت و هماهنگی برای تدوین و نشر گزارشهای مدون دوره ای به مراجع ذیربط، پیگیری کلیه امور اجرایی مرتبط با حوزه در زمینه های مختلف از جمله وظایف این حوزه است.

لاریجانی همچنین دکتر سید محمد توانگر را به سمت مشاور و دبیر شورای مشاوران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دکتر نیما رضایی را به عنوان مشاور امور بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین