|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: حسین رضازاده برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باید از شورای شهر استعفا کند.
انتخابات فدراسیون وزنه برداری روز دوشنبه هفتم اردیبهشت برگزار می شود و حسین رضازاده یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون است و این در حالی است که طبق قانون دو شغله ها نمی توانند در انتخابات فدراسیون شرکت کنند.

نصرالله سجادی با حضور در برنامه ورزش و مردم در این خصوص اظهار داشت: ما نمی توانیم قانون را تفسیر کنیم. قانون روشن است، اعضا نمی توانند دو شغل داشته باشند و این موضوع را ما قبلا به آقای ساعی و جدیدی هم گفته ایم. آقای رضازاده قهرمان المپیک در جهان است و اتفاقا دو روز قبل با من صحبت می کردند و من به ایشان گفتم برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باید با استعفای ثبت شده از شورای شهر در این انتخابات حضور پیدا کنند و ایشان هم قبول کردند. حرف آقای رضازاده این است که می خواهد به وزنه برداری خدمت کند و بنابراین ایشان چنانچه می خواهند در انتخابات شرکت کنند باید تا پایان وقت اداری روز یکشنبه استعفای خود را ارائه کنند.

وی در ارتباط با فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال فوتبال ما احتیاج به بازسازی ساختاری و تشکیلاتی دارد. فوتبال ما در آسیا موفق نبوده است.

سجادی در پاسخ به سوال مجری برنامه ورزش و مردم مبنی بر اینکه چرا مهرعلی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی از سمت خود برکنار شد گفت: افراد در ورزش فقط باید فعالیت ورزشی داشته باشند و فعالیت سیاسی جای دیگری است.

سجادی با اشاره به نگاه وزارت ورزش به ورزشکاران حاضر در رشته های آسیایی و پاراآسیایی گفت: وزارت ورزش همیشه نگاه حمایت کننده به این ورزشکاران داشته و ما در سالی که گذشت فقط ۴۲ میلیارد تومان پاداش به ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی دادیم و فکر نمی کنم هیچ وقت در تاریخ چنین پاداشی به ورزشکاران داده شده باشد.

وی در خصوص برگزاری انتخابات برخی از فدراسیون ها گفت: ما تا خرداد ماه تمام انتخابات فدراسیون ها از جمله فدراسیون های وزنه برداری، گلف، بسکتبال، دو و میدانی و کارگری را برگزار خواهیم کرد.

سجادی در ارتباط با گلایه های احسان حدادی مبنی بر نداشتن مربی گفت: احسان با یک مربی آلمانی که مربی خوبی هم هست صحبت کرده بود و امیدواریم که هر چه سریعتر با این مربی به توافق برسیم و قهرمان ارزنده کشورمان بر روی سکوی قهرمانی برود.

وی در ارتباط با واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و به تاخیر افتادن این امر گفت: فقط بحث استقلال و پرسپولیس نیست بلکه هزار و خرده ای شرکت هستند که باید فرآیند خصوصی سازی در خصوص آنها صورت گیرد. ما این امر را به سازمان خصوصی سازی واگذار کردیم و قیمت گذاری صورت گرفته است. قانون پیش بینی کرده که این امر در چند مرحله صورت پذیرد که هشتم اردیبهشت به مرحله نهایی می رسد و باید بگویم که سازمان خصوصی سازی در این امر تصمیم نهایی را خواهد گرفت و تمام پول حاصل از فروش این دو باشگاه به خزانه دولت می رود و به وزارت ورزش چیزی نمی رسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین