|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
جنتی به اتفاق هیات همراه سپس در نشست بیست و پنجمین کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان در محل استانداری شرکت کرد.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز / پنجشنبه / با هدف بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان در راس هیاتی متشکل از معاونان و مسوولان این وزارتخانه وارد زاهدان شد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مقامات عالی این وزارتخانه در بدو ورود به زاهدان در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاشانی نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه های مختلف قرار گرفت.

جنتی به اتفاق هیات همراه سپس در نشست بیست و پنجمین کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان در محل استانداری شرکت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نشست کمیته فرهنگ و اجتماعی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق کشور مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی استانهای شرق کشور و تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی بررسی می شود.



حجت اسلام عباس دانشی افزود: در این نشست همچنین 30 طرح فرهنگی برگزیده دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تصویب، تدابیر لازم برای اجرای این طرح ها در سالجاری اتخاذ خواهد شد.

شرکت در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار حجمی استاد حمیدرضا آویشی در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه آثار فاخر و ارزشمند برترین استاد هنرهای تجسمی استان در رشته های فلز، چوب و گچ ساعت 16 امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در محل نگارخانه این مجتمع گشایش می یابد.

دانشی افزود: آثار این هنرمند نام آشنای هنرهای تجسمی ایران تاکنون در خانه هنرمندان ایران، برج میلاد تهران و شهر ونیز به نمایش در آمده و مورد استقبال بسیاری از هنردوستان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه های سفر در جمع شماری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، فعالان قرآنی و کانون مساجد سیستان و بلوچستان حاضر و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار می دهد.

وی گفت: علی جنتی و هیات همراه بعد از نماز مغرب و عشا با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار خواهند داشت.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین