کد خبر: ۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
دیدار تیم های لخویا و پرسپولیس در نیمه نخست برنده ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دراین دیدار که از هفته پنجم لیگ قهرمانان و در ورزشگاه ناصر بن خلیفه شهر دوحه در جریان است بازیکنان دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل در نیمه نخست رضایت دادند و به رختکن رفتند.

بازیکنان تیم پرسپولیس که برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به یک تساوی دراین دیدار نیاز دارند دراین نیمه خود را زیاد به زحمت نیانداختند و بیشتر به کنترل بازی پرداختند.

درنقطه مقابل شاگردان مایکل لادروپ تلاش بیشتری داشتند اما تلاش آنان برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت و بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده بنجامین ویلیامزاسترالیایی است داوری که دیدار تیم های ملی ایران و عراق در جام ملت های آسیا 2015 استرالیا را قضاوت کرد او درآن دیدار تصمیمات بحث برانگیزی داشت که دراین بین به اخراج مهرداد پولادی دردقیقه 30 می توان اشاره کرد.

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی از ابتدا درترکیب تیم پرسپولیس قرار داشتند و مقابل لخویا بازی کردند.

مایکل لادروپ نیز از کلود امین، فلورس، محمد موسی، کریم بودیفا، ولادیمیروایس، لوییس کرارا، نام تای هی، خلید مفتاح، سباستین سوریا، یوسف مساکنی و مصطفی تریسورکن گام بو برابر پرسپولیس استفاده کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین