|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران شایستگی حضور در المپیک را دارد، گفت: آرزو دارم این تیم به المپیک 2016 صعود کند زیرا نماینده شایسته ای برای قاره آسیا است.
شانریت در آیین قرعه کشی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که عصر امروز در هتل آزادی تهران برگزار شد، افزود: والیبال ایران در سالهای اخیز بسیار خوب درخشیده است و اگر به المپیک صعود کند می تواند نماینده شایسته ای از سوی قاره کهن آسیا باشد.

وی با بیان اینکه هدف کنفدراسیون والیبال آسیا نیز ایجاد فضای مناسب برای صعود نمایندگان شایسته این قاره به المپیک است، گفت: باید با تلاش و همکاری بهترین نماینده ها را راهی المپیک کنیم.

دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا مسابقات قهرمانی مردان آسیا را مهمترین رویداد ورزشی سال 2015 در قاره آسیا دانست و گفت: این رقابت ها در اصل حکم انتخابی المپیک را دارد زیرا سه تیم برتر آن به مسابقات جام جهانی و انتخابی ژاپن راه خواهند یافت.

وی تاکید کرد: هر 17 تیم شرکت کننده در این رقابت ها شانس کسب سه سهمیه انتخابی المپیک را دارد اما ایران به دلیل میزبانی و اقتدار در این رشته شانس بیشتری خواهد داشت.

شانریت در ادامه به دیگر مسابقات انتخابی المپیک در کشور ژاپن که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: تیم های ایران و استرالیا به عنوان تیم های اول و دوم قاره آسیا در این مسابقات نیز می توانند برای کسب سهمیه المپیک به میدان بروند.

قرعه کشی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از نهم تا 17 مردادماه امسال به میزبانی تهران برگزار می شود، عصر امروز در هتل آزادی برگزار شد و 17 تیم شرکت کننده در این رقابت ها به قرار گروه بندی شدند:

گروه A: ایران، قزاقستان، کویت، عمان و چین تایپه

گروه B:استرالیا، هند، ترکمنستان، قطر

گروه C:کره جنوبی، تایلند، پاکستان و عربستان

گروه D:چین، ژاپن، سریلانکا و بحرین

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در دو سالن ۱۲ هزار نفری و سالن فدراسیون والیبال در تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران قهرمانی در دو دوره متوالی (۲۰۱۱ و ۲۰۱۳) را در کارنامه دارد و خود را برای سومین قهرمانی متوالی در این مسابقات آماده می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین