|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز (چهارشنبه) گفت: از تعداد 164 هزار و 587 داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 تعداد 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند.
یازده هزار و 900 داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تا ساعت 8 صبح امروز نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز (چهارشنبه) گفت: از تعداد 164 هزار و 587 داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 تعداد 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند.

وی افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت داشته از ساعت 18 روز دوشنبه 31 فروردین ماه به سایت سنجش مراجعه وضمن دریافت دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه دقیق دفترچه یادشده و اطلاعیه های منتشره این سازمان با رعایت تمامی ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد-رشته محل از رشته امتحانی مربوط اقدام و تمامی کد-رشته محل های انتخابی را تا پایان روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه در فرم انتخاب رشته اینترنتی به ترتیب اولویت علاقه ثبت کنند.

توکلی به تمامی مجازین انتخاب رشته آزمون دکتری که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند اکیدا توصیه کرد که در مهلت باقی مانده در این خصوص اقدام کنند.

مجازین به انتخاب رشته ضرورت دارد ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی از سایت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه یادشده و اطلاعیه های منتشره سازمان سنجش، با رعایت تمامی ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد-رشته محل از میان کد-رشته محل های مورد علاقه خود اقدام و کد-رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب و در مهلت مشخص شده نسبت به ثبت آن ها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

پس از انتخاب رشته توسط مجازین به انتخاب رشته، گزینش مرحله اول به منظور معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کد-رشته محل های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل های تراز شده دوره های کارشناسی و ارشد و دیگر ضوابط انجام شده صورت خواهد گرفت.

فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد-رشته محل های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق با مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حداکثر در 5 کد-رشته محل در نیمه اردیبهشت ماه 94 از طریق سازمان سنجش منتشر و برای دانشگاه ها و موسسات ارسال خواهد شد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین