|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه مجلس تصمیم گرفت که بخش اول طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی به شورای نگهبان ارجاع داده شود و بخش دوم آن در قالب طرحی مجزا پس از بررسی بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی قرار داشت که این طرح شامل دو قسمت بود که در قسمتی اول ما وارد جزییات شده بودیم و کار آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در قسمت وارد جزییات نشده بودیم که در هیات رییسه تصمیم گرفته شد که این طرح دو قسمت شود و قسمتی که وارد شده ایم و بررسی آن تمام شده به شورای نگهبان ارجاع شود و قسمت دوم به صورت یک طرح دیگر در مجلس بیاید که نمایندگان فرصت بیشتری برای بررسی در مجلس داشته باشند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: لذا قسمت دوم به صورت طرح مجزا خواهد آمد و قسمت اول را تمام شده تلقی می کنیم و به شورای نگهبان ارجاع می دهیم تا تصمیم گیری کنند و در فرصت دیگری قسمت دوم در مجلس طرح خواهد شد.

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

قرار است وزیر اموراقتصاد و دارایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به سوال های بهروز نعمتی و سید هادی حسینی نمایندگان اسدآباد و قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ وسوادکوه شمالی پاسخ دهد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین