|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
عليرضا رضاداد دبير جشنواره فيلم فجر در مورد نحوه نمايش «محمد رسول الله(ص)» در اين دوره از جشنواره گفت: آقاي مجيدي نسخه زيرنويس فيلم را با تمام نکاتي که براي آن در نظر گرفته شده است، نمايش مي‌دهد.
فيلم سينمايي «محمد رسول الله(ص)» به‌کارگرداني مجيد مجيدي 20 بهمن ماه 93، اولين بار براي اهالي فرهنگ و هنر رونمايي شد و سه روز بعد براي اهالي رسانه و منتقدان به‌روي پرده سينماي فرهنگ رفت.

بعد از اين نمايش محدود، مجيدي براي ميکس نهايي فيلم کار را دوباره شروع کرد. ضمن اينکه اين نمايش براي کارگردان حائز نکاتي بود که احتمال دارد مجيدي آنها را هم لحاظ کرده باشد.

محمد مهدي حيدريان مدير پروژه فيلم محمد رسول الله(ص) پيش از اين در مورد مراحل فني اين فيلم گفته بود: نمايش‌هايي که براي دست‌اندرکاران و اهالي سينما داده شد و همچنين نوع نگاه کارگردان حائز نکاتي بود که کارگردان مي‌خواهد آنها را لحاظ کند.

عليرضا رضاداد دبير جشنواره فيلم فجر روز گذشته در نشست خبري بخش بين الملل جشنواره فيلم فجر گفت: با آقاي مجيد مجيدي مذاکره کرديم و قرار است فيلم «محمد رسول الله(ص)» يک نوبت نمايش براي مهمانان خارجي داشته باشد.

در انتهاي نشست خبرنگار فرهنگي خبرگزاري تسنيم از رضاداد در مورد تغييراتي که بر فيلم «محمد رسول الله(ص)» اعمال شده است، سؤال کرد. وي گفت: آخرين اطلاعي که من در مورد اين فيلم دارم اينکه آقاي مجيدي نسخه زيرنويس فيلم را با تمام نکاتي که براي اين فيلم در نظر گرفته شده است، نمايش مي‌دهد.

رضاداد در پاسخ به اين سؤال تسنيم "آيا مدت زمان فيلم «محمد رسول الله(ص)» کوتاه‌تر شده است؟" گفت: من در اين مورد اطلاع دقيقي ندارم ولي آقاي مجيدي دو روز قبل گفتند: تلاش مي‌کنيم نسخه زيرنويسي براي جشنواره آماده کنيم و نکاتي را هم که مدنظر است در آن لحاظ مي‌کنيم.

اطلاع رساني در مورد فيلم «محمد رسول الله(ص)» آن‌چنان که بايسته فيلم است صورت نمي‌گيرد. از عکسهاي اين فيلم که کار محمد فوقاني است، 25 ارديبهشت ماه و در بخش جنبي نمايشگاه نخستين جشن عکاسان سينماي ايران، رونمايي مي‌شود.

مجيد مجيدي کارگردان و محمد مهدي حيدريان مدير پروژه فيلم محمد رسول الله(ص)، پايان سال گذشته اعلام کردند که کميته اکران اين فيلم در شرکت سينمايي نور تابان تشکيل شده است تا شرايط اکراني مناسب داخل و خارج از کشور را فراهم کند. شرکت سينمايي نور تابان علاوه بر مالکيت و تهيه کنندگي، حق پخش فيلم را هم به‌عهده دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین