|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
محمد رویانیان گفت: امیدوارم سپاهانی‌ها در بازی مقابل پرسپولیس دنبال حاشیه نباشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این هفته تیمش برابر سپاهان و اینکه با توجه به رقابت دو تیم در فصل نقل و انتقالات بازی به نوعی حیثیتی خواهد بود، گفت: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از هر دو تیم شاهد باشیم. به نظرم سپاهان باید به دنبال ارائه بازی جوانمردانه در داخل زمین باشد. امیدوارم آنها دنبال حاشیه‌سازی نباشند.
وی در پاسخ به این سوال که منظورتان ماجرای آب‌های آلوده فصل قبل است، گفت: به طور کلی می‌گویم. می‌خواهیم دیداری ببینیم که هواداران از دیدنش لذت ببرند و در شأن نام دو باشگاه باشد. امیدوارم مسائلی در اصفهان پش نیاید که باعث ناراحتی شود. ما به طور دقیق همه اتفاقات را رصد می‌کنیم و اگر چیز خاصی ببینیم به مراجع ذی‌ربط اعلام می‌کنیم. انتظار بازی جوانمردانه از سوی سپاهانی‌ها دارم و همینطور از هواداران خوب و با فرهنگ اصفهانی انتظار دارم که ظرفیت خود را نشان دهند تا فضای خوبی در فولاد شهر رقم بخورد.
رویانیان درباره تغییر مدیرعامل سپاهان گفت: ما دوست داشتیم رحیمی در سپاهان بماند چرا که مدیر خوبی است. از رفتن او متاسف هستیم. به هر حال او زحمات زیادی برای سپاهان کشید و امیدواریم مدیر جدید موفق باشد.
رویانیان درباره مصاف استقلال با بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: به عنوان یک ایرانی دوست دارم که استقلال از این مرحله صعود کند. چرا که برد آنها به نفع ماست و باخت آنها به ضرر فوتبال‌مان تمام می‌شود. این کمترین آرزویی است که می‌توانم برایشان بکنم و امیدوارم نماینده ایران به نیمه نهایی برسد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره نشست خود با مهدوی‌کیا به ایسنا گفت: مهدوی‌کیا به ما گفت فعلا عجله نکنید و راضی نیستم در این شرایط بازی بگذارید اما من گفتم اشکالی ندارد. در واقع ما هماهنگی‌های خود را انحام داده بودیم. با این وجود، در حال حاضر تیم پیشکسوتان میلان آمادگی خود را برای بازی با پرسپولیس اعلام کرده و به زودی توافقات نهایی را در این رابطه انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین