|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
جهتگيري تمامي جريان‌هاي اين جبهه بر همگرایي كامل حكايت دارد و اميد مي‌رود در آينده نزديك شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و شوراي راهبردي در يك فعاليت مشترك و با هم‌افزایي ظرفيت‌هاي سياسي و اجتماعي خود و ساير جريانات جبهه را نيز همراه و همگام سازند.
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم يدا... طاهر‌نژاد** نماينده مجلس پنجم نوشت:
 
 24خرداد 1392 ملت ايران در يك انتخابات باشكوه و فراگير كه با تدبير مقام معظم رهبري در كمال صلابت و سلامت برگزار شد، شرکت کردند و كانديداي اجماعي اصلاح‌طلبان به پيروزي رسيد. اصلاح‌طلبان در اين انتخابات با ملاحظه مصالح مردم و مسائلی كه ادامه سیاست‌های دولت سابق مي‌توانست ايجاد کند در يك تصميم اجماعي تاريخي بين كانديداها از شخصيتي حمايت كردند كه در او ظرفيت اصلاح امور كشور و طريق برون‌رفت از مشکلات را يافته بودند و بحق نيز تاكنون نشان داده شد كه اين رويكرد، عقلاني و سنجيده بوده است. اين تجربه موفق دستمايه حضور بانشاط جبهه اصلاحات در انتخابات 94 را تمهيد نمود و اصلاح‌طلبان برآنند تا با انسجام و اتحاد كامل در انتخابات سال جاري حضور يابند و بتوانند مجلسي با اكثريت مسئول‌تر، دلسوز‌تر، كاردان‌تر و همراه دولت را در خدمت توسعه و تعالي كشور قرار دهند.

جهتگيري تمامي جريان‌هاي اين جبهه بر همگرایي كامل حكايت دارد و اميد مي‌رود در آينده نزديك شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و شوراي راهبردي در يك فعاليت مشترك و با هم‌افزایي ظرفيت‌هاي سياسي و اجتماعي خود و ساير جريانات جبهه را نيز همراه و همگام سازند و اين افق به حدي روشن و اميدبخش است كه بعضي عناصر برجسته اصلاحات پيشنهاد الحاق بخشي از اصولگرايان معتدل همراه دولت در ائتلاف بزرگ جبهه اصلاحات را نيز مطرح کرده‌اند. اگرچه تحقق اين امر در آينده نزديك بعيد به نظر مي‌رسد و شايد به صلاح هم نباشد چرا كه جدا شدن بخش معتدل اصولگرايان از ساير بخش‌هاي اصولگرایي و ديگر جريان‌هاي سياسي كشور درست نیست؛ اما كاملا قابل بررسي است كه تعدادي از عناصر اصولگرا در ليست اصلاح‌طلبان قرار گيرند و موجبات همدلي و همزباني بيشتر دو جبهه اصلي سياسي كشور را فراهم سازند كه البته اقدام متقابل اصولگرايان مي‌تواند به تقويت اين فرايند كمك كند. به اميد برگزاري انتخاباتي باشكوه‌ و در شأن ملت بزرگ و انقلابي ايران اسلامي.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین