کد خبر: ۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
آیت‌الله سیداحمد خاتمی در این تجمع سخنرانی و جنایات آل سعود را محکوم کرد.
تجمع باشکوه اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد.

 در این تجمع اعتراض‌آمیز که به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، علما، اساتید، فضلا و شخصیت‌های حوزوی در مدرسه فیضیه قم، جنایات وحشیانه آل سعود و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را محکوم و همدردی خود را با یمنی‌ها اعلام کردند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در این تجمع سخنرانی و جنایات آل سعود را محکوم کرد.

وی با اشاره به جنایات عربستان در کشورهای اسلامی تصریح کرد: حکومت آل سعود از روز نخست با کشتار و جنایت عجین بوده است چنان که در جریان حمله به کربلا، جوی خون راه انداختند و در طول حکومت سیاه و ننگین شان، لبه تیز شمشیرشان نسبت به اسلام ناب محمدی بوده است.

وی افزود: فجایع یمن دو جنایتکار دارد که جنایتکار مباشر آن دولت انگلیسی عربستان سعودی است که نص تاریخ و خاطرات «مستر همفر انگلیسی» گویای آن می‌باشد و دولت و مکتب آن ساخته و پرداخته انگلیسی‌ها است و جنایتکار دوم آن حامیان و همراهان آنها هستند.

بر اساس این گزارش طلاب، اساتید و فضلای شرکت کننده در این تجمع اعتراض خود را با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود»، «سعودی بی‌حیا عامل استکبار است» و «جنبش انصارالله، جنبش حزب الله است» نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان کریمه اهل بیت(ع)، شماری از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان مجلس خبرگان، مدیران مراکز و نهادهای حوزوی، اساتید، فضلا، مسئولان استانی و برخی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در تجمع مذکور حاضر بودند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین