|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
استاندار لرستان بر لزوم اقدامات پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر تاکید کرد و گفت: اقدامات دستگاهها در این زمینه باید دوچندان شود.
هوشنگ بازوند شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر اظهار داشت: در این راستا اولویت اصلی ما در سالجاری انجام اقدامات پیشگیرانه در این حوزه است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای بزرگ فرهنگی در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر در لرستان عنوان کرد: این امر می تواند یک راهکار اثر گذار در مبارزه با مصرف مواد مخدر در لرستان باشد.

استاندار لرستان همچنین بر ضرورت آموزش، تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: همچنین تشکیل جلسات ماهیانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستانهای مختلف استان همواره باید در دستور کار قرار گیرد.

باوزند با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی است تصریح کرد: در این راستا همه دستگاههای اجرایی در این حوزه باید هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات در این حوزه تنها بر عهده شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیست عنوان کرد: همه دستگاهها در این زمینه مسئول هستند و امسال باید اقدامات خود را دو چندان کنند.

استاندار لرستان همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و همکاری آنها در زمینه مبارزه با مواد مخدر استان لرستان تاکید کرد.

بازوند همچنین با بیان اینکه جمع آوری معتادان در سطح استان نباید تنها در ایام خاصی از سال صورت گیرد ادامه داد: در این راستا سال ۹۴ این اقدام باید به صورت مداوم و مستمر با همکاری شهرداریها، نیروی انتظامی، دادستانی و ... پیگیری و عملیاتی شود.

وی همچنین بر ضرورت مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر در لرستان تاکید کرد و بیان داشت: به طور حتم این امر عاملی اثر گذار و اصلی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در لرستان خواهد بود.

استاندار لرستان همچنین از افزایش اعتبارات حوزه ورزش و جوانان به خصوص اعتبارات عمرانی و هیئتهای ورزشی استان طی امسال خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته اعتبارات این حوزه ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بازوند با تاکید بر ضرورت ارتقای فضاهای ورزشی لرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان بیان داشت: امیدواریم با افزایش اعتبارات این حوزه زمینه ارتقا فضاهای ورزشی در لرستان و رسیدن به میانگین کشوری فراهم شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین