|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
دیدار تیم های صبای قم و پیکان تهران از چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که عصرجمعه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت با حاشیه هایی همراه بود.
این دیدار در حالی برگزار شد که وزش شدید باد از ابتدا تا انتهای بازی باعث ایجاد اختلال در بازی بازیکنان دو تیم شده بود.

** صمد مرفاوی سرمربی تیم پیکان تهران به دلیل محرومیت نتوانست بر روی نیمکت تیمش بنشیند و از روی سکوی ورزشگاه بازی را تماشا می کرد.

** مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم صبای قم که در کلیه بازی های فصل جاری در درون دروازه صبای قم ایستاد بود در این بازی روی نیمکت قرار داشت و به جای او میلاد فراهانی برای صبا دروازه بانی می کرد.

** در ابتدای این دیدار مهدی تارتار و سایر اعضای کادر فنی تیم صبای قم به استقبال کادر فنی تیم پیکان تهران رفت.

** حمید رضا دیوسالار بازیکن پیکان تهران در دقیقه 43 به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و به جای او سعید دقیقی وارد میدان شد.

** پیروز قربانی مدافع تیم صبای قم که پس از سپری شدن دوران محرومیتش از سوی باشگه صبا چندی است به تمرینات بازگشته است در این بازی غایب بود، همچنین مسعود حق جو به دلیل محرومیت و فرشید باقری به دلیل مصدومیت تیم صبا را همراهی نکردند.

** در پایان نیمه اول این بازی تماشاگران صبای قم شعار صمد بیا پول بدهیم را علیه سرمربی پیکان تهران سر دادند.

** در ابتدای نیمه دوم این دیدار در حالی که صمد مرفاوی و برخی عوامل تیم پیکان در مقابل جایگاه خبرنگاران مستقر شده بودند به علت فریادهای پیاپی یکی از همراهان مرفاوی برای هدایت بازیکنان پیکان، این فرد با یکی از خبرنگاران ورزشی درگیری لفظی پیدا کرد.

** در پایان این بازی ساکت الهامی مربی تیم پیکان تهران با فریاد های بلند اقدام به کار بردن الفاظ نادرستی نسبت به مهدی تارتار سرمربی صبای قم و ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان این تیم کرد.

** تماشای این دیدار از سوی باشگاه صبای قم رایگان اعلام شده بود و نزدیک به 300 نفر تماشاگر از این بازی دیدن کردند که در این بین نزدیک به 15 نفر از طرفداران منتسب به تیم پیکان نیز در میدان حضور داشتند.

** اسکوربورد ورزشگاه در این دیدار خاموش بود و دقایق سپری شده از بازی را به نمایش نمی گذاشت.

**تیم صبای قم در این بازی با پیراهن های سفید، شورت ورزشی مشکی و جوراب های سفید رنگ وارد میدان شده بود و پیکان تهران نیز با لباس های یکدست سرمه ای رنگ به میدان آمده بود.

** این بازی در هوایی ابری در دمای 28 درجه بالای صفر برگزار شد و از دقیقه 53 شاهد ادامه بازی زیر نور نورافکن های ورزشگاه بودیم.

** در نیمه اول این دیدار یک دقیقه و در نیمه دوم نیز سه دقیقه وقت تلف شده توسط داور بازی گرفته شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین