کد خبر: ۴۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، سرعت توسعه را شدت می بخشد.
علی یزدانی عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی ناحیه صنعتی صالح آباد شهرستان بهار اظهار کرد: افزایش رضایتمندی مردم نسبت به خدمات دولت از دیگر رهاوردهای تحقق شعار سال است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را در پیام نوروزی مطرح کردند و پس از آن رییس جمهوری نیز بر توسعه پایدار تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: منویات رهبری فرزانه انقلاب در صورت تلاش مسوولان برای رونق تولید و اشتغال و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی محقق می شود.

وی اضافه کرد: گرچه معظم له نام جدیدی برای امسال انتخاب کردند ولی شعار سال گذشته همچنان استمرار دارد و برای اجرایی شدن آن نیز باید تلاش کرد.

وی رونق اشتغال، خلق فرصت های شغلی جدید، حمایت از بخش تولید، تلاش برای توسعه و رشد کشور و در نهایت جلب رضایت مردم را از مولفه های مهم برای تحقق شعار نوروزی دانست.

معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه به خصوص در کشورهای عربی در 300 سال گذشته بی سابقه بوده است.

یزدانی بیان کرد: نقش ایران در بیشتر کشورهای عربی منطقه بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است که این امر به برکت همدلی و همزبانی دولت و مردم است.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار استان همدان روز پنجشنبه با حضور استاندارهمدان ،نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

صالح آباد شهری در ۲۵ کیلومتری همدان و از توابع شهرستان بهار استان همدان است.

استان همدان 28 ناحیه و شهرک صنعتی فعال و آماده واگذاری دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین