کد خبر: ۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
هواداران سپاهان به هنگام حضور بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی علیه آنها شعار داده و با توجه به نتایج ضعیفی که این تیم به دست آورده است حضور سرخپوشان را در لیگ دسته یک تبریک گفتند!
دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که پیش از شروع این بازی و به مناسبت روز ارتش تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس ارتش در ورزشگاه حضور داشته و پس از زدن دور افتخار و تشویق توسط حاضران در ورزشگاه، از آن تجلیل به عمل آمد.

* هواداران سپاهان با ۱۲ دستگاه اتوبوس از اصفهان به تهران آمده تا سپاهان را تشویق کنند. علاقه مندان به سپاهان قبل از شروع دیدار علیه تیم پرسپولیس شعار داده و رفتن این تیم را به لیگ یک تبریک می گفتند!

* برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیسی‌ها تشویق شد و آنها از سرمربی پرسپولیس برد مقابل سپاهان را می‌خواستند.

* در حالی که انتظار می رفت با توجه به حساسیت این دیدار تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور داشته باشند اما تا ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی حدود ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند که چیزی نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از آنها طرفداران سپاهان هستند.

* سردار عرب سرخی فرمانده یگان ویژه دقایقی برای جانبازان ارتش جمهوری اسلامی صحبت کرد و از آنان بابت زحماتی که در ۸ سال دفاع مقدس کشیده بودند تقدیر و تشکر کرد. همچنین احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در ورزشگاه حضور یافت.

* هواداران سپاهان که خبردار شدند ذوب آهن در نیمه نخست ۳ گل به نفت تهران زده است، این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین