|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۴۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
تونی اولیویرا از عملکرد بازیکنانش راضی نیست و با عصبانیت نظاره‌گر کار شاگردانش است.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و سایپا کرج در حالی از ساعت 17 و 30 برگزار می شود که این دیدار حواشی در پی دارد:

* مجید جلالی به هنگام ورود به زمین مسابقه با تشویق شدید هواداران تراکتورسازی رو‌به‌رو شد و با حرکات دست به تشویق آن‌ها پاسخ داد.

* قبل از شروع مسابقه مهدی کیانی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، حامد لک، محسن دلیر، آندرانیک تیموریان احمد کامدار از تراکتورسازی به سمت جلالی رفتند و با وی خوش و بش کردند.

* مجید جلالی که سال گذشته سرمربی تراکتورسازی بود با دسته گل به سمت هواداران تیم میزبان رفت و برخورد گرمی با هواداران این تیم داشت.

* هواداران تراکتورسازی پس از دریافت گل از سایپا شعار "عیبی یوخ" سر دادند.

* در حالی که نیمه‌نخست در حال اتمام است همچنان به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود به‌گونه‌ای که تاکنون تعداد حاضران در ورزشگاه از مرز 35 هزار نفر عبور کرده است.

* آنتونیو اولیویرا پسر سرمربی تراکتورسازی به هنگام اشتباهات بازیکنان این تیم با حضور در کنار زمین به عملکرد آنها اعتراض می‌کند.

* در حالی که مجید جلالی با آرامش در کنار زمین پیگیر مسابقه است تونی مثل همیشه پر جنب و جوش در کنار زمین حاضر است.

* چند تن از هواداران تراکتور با تیپ و قیافه های خاص در جایگاه خبرنگاران حضور یافتند که وقتی دیدند برای حضور در این جایگاه کارت خبرنگاری لازم است جایگاه را ترک کردند.

* هنگام صاحب توپ شدن بازیکنان سایپا هواداران تراکتورسازی با سوت ممتد بازیکنان تیم میهمان را زیر فشار قرار دادند.

* اولیویرا که از عدم موقعیت آفرینی تیمش عصبی بود با دست از هاشمی خواست تا توپ را به ایران پوریان بدهد و اینگونه تیمش را مدیریت کرد.

* با توجه به مشکل بین المللی قطعی اینترنت به وجود آمده در شبکه سراسری خبرنگاران با مشکل اینترنت رو‌به‌رو شدند که این مشکل به باشگاه تراکتورسازی مربوط نمی‌شود.

* هنگام شروع نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی دقایقی قبل از حریف وارد زمین مسابقه شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین