|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
سخنگوي عمليات استان الانبار عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نيروهاي ارتش کنترل شهر الرمادي را به طور کامل به دست گرفتند.
به گزارش پايگاه خبري سومريه نيوز، سرتيپ «سعد معن» افزود: مناطق الصوفيه و البوغانم که هم اکنون در اشغال گروه تروريستي داعش است، خارج از محدوده الرمادي قرار دارد.

وي افزود: نيروهاي عراقي به زودي عمليات بزرگي را براي پاکسازي مناطق الصوفيه و البوغانم از وجود تروريست هاي داعش آغاز خواهند کرد.

پليس استان الانبار نيز روز پنجشنبه وضعيت الرمادي را نامناسب توصيف کرد و از وزارت کشور خواست نسبت به ارسال سلاح و مهمات به منطقه اقدام کند.

«صباح کرحوت» رييس شوراي استان الانبار روز گذشته اعلام کرده بود که گروه تروريستي داعش همچنان الرمادي را مورد حمله قرار مي دهد و از اين رو وزارتخانه هاي کشور و دفاع براي جلوگيري از سيطره تروريست ها بر اين شهر بايد سلاح و مهمات کافي ارسال و عشاير را به سلاح هاي سنگين و پيشرفته مجهز کنند.

گروه تروريستي داعش که دست پرورده غرب و برخي کشورهاي همپيمان آمريکا در منطقه است، در جريان پيشروي تابستان 2014 در خاک سوريه و شمال و غرب عراق، با اشغال شهرها، شهرک ها و سرزمين هاي گسترده، تاکنون جنايت هاي هولناکي را در سوريه و عراق مرتکب شده است.

ارتش عراق در چند ماه اخير توانسته است با کمک نيروهاي داوطلب مردمي و عشاير، پيروزي هايي را به دست آورده و بيشتر شهرها را از وجود تروريست ها پاکسازي کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین