کد خبر: ۴۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری رییس جمهور در سفر استانی گیلان، پیش از طرح سوال خود، از مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور قدردانی کرد.
یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری رییس جمهور در سفر استانی گیلان، پیش از طرح سوال خود، از مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور قدردانی کرد.

این خبرنگار صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: "خسته نباشید میگم به خانم قیومی و همه دوستان مرکز که در سفرهای استانی خیلی تلاش می کنند تا به بهرتین نحو انجام شود".

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، نفرات اعزامی مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور از جمله رییس این مرکز، معمولا چند روز پیش از حضور دکتر روحانی و همراهانش به استان مربوطه سفر می کنند.

بر اساس تصمیمات اتخاذشده، در نشست های خبری رییس جمهور در سفرهای استانی، صرفا خبرنگاران استانی اجازه طرح سوال دارند. این تصمیم به دلیل دسترسی خبرنگاران تهرانی به رییس جمهور و نبود این امکان برای خبرنگاران استانی به صورت دائمی، اتخاذ شده است.

همچنین بر اساس تصمیم مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور سوال کنندگان از دکتر روحانی در نشست های خبری، بر اساس قرعه کشی و در حضور تمامی خبرنگاران متقاضی انتخاب می شود که طاهره قیومی شخصا بر روند مذکور نظارت می کند. به نظر می رسد دلیل اظهارات خبرنگار مذکور پیش از طرح سوال خود، همین موارد بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
چه فرقی می کند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
نخیر در استان آذربایجان شرقی نه خبرنگاران بلکه رسانه ها قرعه کشی شدند و مسئول خبرگزاری هم که مشخص است دختر خاله خود را به مصاحبه می فرستد این است تدبیر و امید آنهم کسی که در صدر دولت گذشته بودند امروز حق سوال دارند و ما نه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین