|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: دولت معتقد است پیشرفت کشور در اعتدال بدست می آید و مشکلات نیز با تلاش های شبانه روزی دولتمردان و حمایت های رهبری و ایستادگی مردم برطرف می شود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: دولت معتقد است پیشرفت کشور در اعتدال بدست می آید و مشکلات نیز با تلاش های شبانه روزی دولتمردان و حمایت های رهبری و ایستادگی مردم برطرف می شود.

وی با اشاره به گفت وگوهای هسته ای افزود : حمایت های رهبری، دستورات رییس جمهوری و تلاش های وزیر امور خارجه، منجر شد تا این مذاکرات، پیشرفت کند و امیدوار هستیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنان خود، راه اندازی اولین بیمارستان و اجرای سد شفارود در رضوانشهر را مهمترین مطالبه مردم این شهرستان از دولت خواند و ابراز امیدواری کرد که این مطالبات بزودی تحقق یابد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مردم ما بسیار هوشمند و فهیم هستند و بهره مند شدن از امکانات نیز حق آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: رضوانشهر از شهرستان های جدید است که بتدریج باید نسبت به رفع مشکلات آن اقدام شود و دولت نیز به سرعت در صدد رفع تنگناهای مربوطه است و امیدواریم که طی مدت کمتر از شش ماه، بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : پیگیری لازم جهت رفع تنگناهای این شهرستان در زمینه های تأمین آب شرب، اجرای فاضلاب شهری و الحاق شرکت جنگل شفارود به صنایع عظیم چوب و کاغذ ایران (چوکای رضوانشهر) به منظور تأمین مواد اولیه این مجتمع صنعتی و اشتغالزایی انجام می شود تا در سفر بعدی به این منطقه، شرمنده مردم این سامان نباشیم.

فرماندار رضوانشهر نیز در سخنانی خواستار توجه به تامین زیر ساخت های این منطقه شد و بیان کرد: رضوانشهر با توجه به داشتن تنوع قومی و مذهبی، نماد وحدت بین تشیع و تسنن می باشد که چنین همدلی و وحدتی بی نظیر است.

حمیدرضا امام پناهی با اشاره به طرح های مهم در دست اجرا در رضوانشهر ادامه داد: پروژه اولین بیمارستان 32 تختخوابی رضوانشهر از سال 1389 آغاز شده که سرعت عملیات ساختمانی این پروژه در نیمه دوم سال 1392 و 93 شتاب بیشتری گرفت و هم اکنون دارای حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند و دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین