|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
"فرزاد حسني" پس از ازدواج با "آزاده نامداري" ديگر نتوانست حرف بزند. به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، برنامه "صبحي ديگر" از شبكه آموزش امروز با حضور "فرزاد حسني" و "آزاده نامداري" برنامه خود را به روي آنتن برد.
"فرزاد حسني" در ابتداي برنامه ضمن سلام و عرض تبريك ولادت امام رضا(ع) در پاسخ به سؤال مجري كه از سختي‌هاي كار در اجرا و پشت در ماندن‌هاي راديو براي مردم سخن بگو، گفت: يادش بخير زماني كه من، "امين زندگاني" و "نيما كرمي" در اتاق مي‌نشستيم و از اينكه كسي ما را نمي‌ديد، گله داشتيم.

 "نامداري" در بين اين صحبت‌ها عنوان كرد: شما تا به حال از اين سختي‌ها به من نگفته بوديد و سپس "حسني" در پاسخ به اين جمله همسرش بيان كرد: من هرگز از دردهايم براي شما نمي‌گويم چرا كه مرد آن است كه از دردهايش سخن نگويد.

"فرزاد حسني" كه مدام در اين برنامه صبحت مي‌كرد و اجازه صحبت به همسرش و مجري برنامه را نمي‌داد، بيان كرد: من 36 سال است كه اجازه حرف زدن به كسي را ندادم اما 3 ماه است كه نمي‌توانم حرف بزنم.

"نامداري" در پاسخ به سؤال مجري كه در هنگام ورود به حرم مطهر امام رضا(ع) چه خواسته‌اي از آن امام داريد، گفت: من از اين ناراحت هستم كه هر بار به پابوس امام رضا(ع) مي‌رويم از او خواسته‌هاي زيادي داريم اما هميشه اين دعا را مي‌كنم، دعايي كه در سفر به مكه از خداوند خواستم اينكه خدايا از من بگير هر آنچه كه تو را از من مي‌گيرد چرا كه اين دعا موجب مي‌شود تا در مسير درست حركت كنيم.


"حسني" رو به "نامداري" اظهار داشت: از كمبودهايت سخن مگو از آنچه به دست آوردي سخن بگو مثلا از اينكه من را به دست آوردي و من از دست رفتم.

"حسني" آرزوي خود هنگام پابوس امام رضا(ع) را اينگونه بيان كرد: من از او مي‌خواهم تا اجازه فكر در كار خداوند را به من بدهد.
"حسني" در خصوص تشكيل زندگي عنوان كرد: ازدواج كردن كليد ندارد بلكه براي رسيدن به يك مرحله، قبل از آن بايد يك سري مراحل را سپري كنيم.

"نامداري" در پاسخ به اين سؤال بيان كرد: ازدواج كردن نشان‌دهنده رسيدن به يك بلوغ فكري است براي رسيدن به تكامل انسان بايد ازدواج كند.
در پايان مجري برنامه اعلام كرد كه "علي دارابي"(معاون سيما) هديه سفر به مشهد مقدس را به زوج "فرزاد حسني" و "آزاده نامداري" تقديم كرده است.

سپس "فرزاد حسني" به اولين هديه‌اي خود كه ديوان اشعار امام خميني(ره) از دستان "سيد حسن خميني" اشاره كرد.
گفتني است؛ در پايان "فرزاد حسني" قطعه شعري با نام "خانمي كه تو باشي" براي همسرش خواند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین