|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش خصوصی در رونق و توسعه کشور ، اظهارداشت: اقتصاد کشور باید قدم به قدم به بخش خصوصی واگذار شود و دولت مصمم به برداشتن مقررات زاید در مسیر فعالیتهای اقتصادی در کشور است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش خصوصی در رونق و توسعه کشور ، اظهارداشت: اقتصاد کشور باید قدم به قدم به بخش خصوصی واگذار شود و دولت مصمم به برداشتن مقررات زاید در مسیر فعالیتهای اقتصادی در کشور است.
رییس جمهوری که در جمع سرمایه گذاران بخش خصوصی استان گیلان صحبت می کرد، به اهمیت کاهش نرخ سود بانکی اشاره کرد و افزود: شورای پول و اعتبار، تعدیل نرخ سود بانکی را دنبال خواهد کرد.
دکتر روحانی در ادامه به تلاش سرداران عرصه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای پرداخت و گفت: کار غرور آفرین دیپلماتها در شان ملت ایران است و رویکرد دولت در این عرصه ، تثبیت حقوق ملی و زمینه سازی برای پیشرفت سریعتر است.
رییس جمهوری همچنین به دستاوردهای کشور در عرصه پزشکی و اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و اظهارداشت: تحول بخش سلامت در شرایط تحریم افتخار ملی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین