|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
حسن روحانی عصر چهارشنبه در در نشست علما ، ایثارگران و برگزیدگان استان گیلان افزود: کار عظیمی انجام شد؛ اما چون کار پایان نیافته، نمی توانیم همه قسمت های مذاکرات را تبیین و توضیح دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در این دیدار افزود: کار عظیمی انجام شد؛ اما چون کار پایان نیافته، نمی توانیم همه قسمت های مذاکرات را تبیین و توضیح دهیم.

وی اظهار کرد: اینکه در برابر شش قدرت بزرگ دنیا حرف می زنیم، کار کمی نیست.

رییس جمهوری ادامه داد: انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مذاکرات اخیر ، سه حادثه مهمی است که از سال 1341 تا امروز داشته ایم .

وی بیان کرد: هر آنچه داشته، داریم و خواهیم داشت؛ در سایه علم، دانش، ایثار و فداکاری حاصل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: اینکه قلم عالِم و مرکب عالِم با خون شهید مقایسه شده؛ نشان از آن است که علم و ایثار باید در کنار هم قرار گیرد.

وی با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم علم و ایثار کنار یکدیگر قرار گرفته بود و اگر در میدان های جنگ برنامه ریزی، طراحی و ابزار دقیق در کنار ایثار و فداکاری استفاده نمی کردیم، به هدف نمی رسیدیم .

وی اضافه کرد: در جبهه دفاع مقدس تجربه ، علم ، دانش و برنامه ریزی در کنار ایثار، ما را به پیروزی رساند.

رییس جمهوری ادامه داد: در انقلاب اسلامی نیز همه مراحل با برنامه ریزی انجام شد و اگر رویکرد امام(ره) هدف و برنامه نداشت، این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

روحانی افزود: رویکرد امام راحل آماده سازی افکار عمومی مردم برای یک انقلاب عمومی بود در حالی که خیلی ها ، رویکردها و راهکارهای دیگری داشتند .

وی تصریح کرد: امام راحل هیچوقت بدون مشورت حتی با شاگردانشان، تصمیمات مهم را اتخاذ نمی کردند.

... ادامه دارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین