|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
گودرزی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال در غرب استان گیلان افزود: با سفر دولت تدبیر و امید به گیلان، روند تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان بویژه در بخش های ورزشی سرعت گرفته تا به زودی به اتمام برسند.
محمود گودرزی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال در غرب استان گیلان افزود: با سفر دولت تدبیر و امید به گیلان، روند تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان بویژه در بخش های ورزشی سرعت گرفته تا به زودی به اتمام برسند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان گیلان دارای ورزشکاران خوبی در رشته های مختلف است و در شهرستان ماسال نیز ورزشکاران خوبی در بخش های مختلف به خصوص در رشته ورزشی کشتی حضور دارند که از میان آنها می توان فردین معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران را نام برد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سرکشی و بازدید از شهرهای مختلف در سفرهای استانی، باعث می شود تا با مشکلات آن منطقه بیشتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: طبق قاعده ای که دولت تدبیر و امید دارد، سرکشی به استان ها انجام می شود تا رییس جمهوری از نزدیک، با مشکلات مناطق مختلف آشنا شود و همچنین وزراء و معاونان رییس جمهوری نیز به نمایندگی از ایشان، به شهرهای مختلف سفر می کنند.

فرماندار شهرستان ماسال نیز در ادامه این جلسه گفت: خوشحالیم که رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید به گیلان سفر کرده اند و امیدواریم که این سفر پر از خیر و برکت برای استان باشد.

محمود قاسم نژاد افزود: همچنین امید داریم که در پایان سفر ریس جمهوری و هیات همراه به استان گیلان، اعتبارات خوبی به خصوص به شهرستان ماسال اختصاص یابد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در بخش های مختلف باشیم.

حدود 140 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

شهرستان ماسال در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به نمایندگی از حجت الاسلام حسن روحانی، عصر امروز به شهرستان های گیلان رفته اند تا در جلسات شورای اداری حضور یابند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین