|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان به تیم مذاکره کننده هسته ای دلگرمی دادند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ارتش در قم اظهار داشت: معظم له قهرمان رشید در عرصه نظامی و سایر حوزه های علمی و فقاهتی هستند، ایشان در سخنان اخیرشان در مقابل القای مکر و حیله غربی ها ایستاده و باعث دلگرمی تیم مذاکره کننده شدند که بعد از سخنان رهبری لحن صحبت های غربی ها عوض شد.

وی افزود: امام راحل نیز دارای قدرت و علم بالایی بودند که در دوران انقلاب یک تنه در مقابل هرچیز غیر از خدا ایستادند و در مسیر حق گام برداشتند که شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

سعیدی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش نماد قدرت در دست ولی فقیه است گفت: تمام نیروهای مسلح و مدافع از حریم زمینی و هوایی با ولایت مداری، مقتدرانه در مسیر خدا حرکت کرده اند.

تولیت آستان مقدس حرم مطهرحضرت معصومه(س) افزود: شهدای نیروهای مسلح و ارتش به مسوولیت خود عمل کرده اند و با پاسخ گویی به ندای رهبر از جان خویش گذشتند و امروز ما باید امانتدار خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای یک حکومت مناسب با نیازهای بشری نیازمند داشتن علم و قدرت هستیم گفت: اگر جامعه ای دارای قدرت ولی بدون علم باشد به سربلندی و موفقیت نمی رسد؛ چرا که بسیاری از افرادی که جهان را تصرف کردند چون علم نداشتند آن را از دست دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین