|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار امروز ایران به جایی رسیده که کشورهای 1+5 در یک طرف میز مذاکره نشسته و جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر آن قرار دارد.
آیت الله مصطفی علما عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در استانداری کرمانشاه برگزار شد افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر این اقتدار و عظمت کشور و مردم ایران تاکید دارند.

وی اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در جهان شناخته شده به دلیل پایداری و اقتدار ملت و دولت است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اظهار امیدواری کرد، دولت و ملت با همدلی و اتحاد در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شده است افزود: بر همه واجب است با اتحاد و وحدت این اقتدار را حفظ کرده و با پیروی از رهبر معظم انقلاب با قدرت به راه خود ادامه بدهیم.



* بیکاری مردم و جوانان استان کرمانشاه را رنج می دهد

آیت الله علما در ادامه از بیکاری به عنوان یکی از معضلات کرمانشاه یاد کرد و گفت: مردم و جوانان این استان از این مشکل رنج می برند.

وی با اشاره به وجود 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت در استان کرمانشاه گفت: متاسفانه تنها حدود 200 هزارهکتار از این اراضی زیرکشت آبی می رود که اگر دولت و مجلس کمک کنند تا اراضی زیرکشت آبی استان افزایش یابد بخشی از بیکاری منطقه رفع خواهد شد.

وی همچنین از رییس مجلس شورای اسلامی خواست برای حفظ و تقویت ایمان مردم به مسئله عفاف و حجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مجلس شورای اسلامی توجه بیشتری به این مسائل داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین