|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته‌های مدال‌آور المپیکی با نگاه ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش دیده و حمایت می‌شوند.
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش،اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی آمریکا با استقبال معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وارد ایران شدند.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در جام جهانی کشتی آزاد، با استقبال دکتر سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و سیدهادی حسینی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شدند.

جمع کثیری از هموطنان و علاقه‌مندان کشتی نیز برای استقبال از تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در فرودگاه حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان نیز به دلیل برنامه حضور در سفر چهارشنبه رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت یازدهم به گیلان، نتوانسته بود در فرودگاه امام(ره) حاضر شود.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه استقبال از تیم ملی کشتی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: رشته هایی که می توانند به کسب سهمیه و مدال در بازی های المپیک دست یابند، به صورت ویژه مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

 سید نصرالله سجادی افزود: وزارت ورزش و جوانان هفته گذشته ستاد عالی بازی های المپیک و پارا المپیک را با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکیل داد.

وی تصریح کرد: این ستاد برنامه هایی را که فدراسیون ها برای کسب سهمیه المپیک انجام می دهند رصد می کند تا بتوانیم بهتر از گذشته ظاهر شویم.

سجادی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که وزارت ورزش با فدراسیون ها امضا کرده است، فدراسیون هایی که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند به صورت ویژه کمک خواهند شد .

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداخت پاداش قهرمانان گفت: پاداش قهرمانان و مدال آوران مطابق آیین نامه و طبق روال پرداخت خواهد شد و بر همین اساس پاداش مدال آوران سال ۹۳، امسال پرداخت می شود.

سجادی همچنین در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری که فدراسیون کشتی کرده بود این تیم قهرمان شد و خوشحالیم که همه دست اندر کاران در این زمینه به اهداف خود رسیدند.

وی تاکید کرد، مهمتر از آن حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ جهان است که کشتی گیران باید در آن برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین