|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۴۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
بازيکن پيشين تيم فوتبال ايران با انتقاد از اظهارات کي‌روش گفت: اگر شرايط براي کار کردن کي‌روش مساعد نيست، چرا از ايران نمي‌رود؟
خداداد عزيزي در واکنش به اظهارات کارلوس کي‌روس سرمربي تيم ملي ايران که گفته بود به عشق مردم بدهکار است اما در شرايط فعلي نبايد انتظار موفقيت از تيم ملي را داشت، گفت: او الکي اين بازي‌ها را راه‌ انداخته است. آقاي کي‌روش! تو به خاطر مردم نمانده‌اي، به خاطر پول در ايران حضور داري.

وي افزود: آقاي کي‌روش! اگر شرايط براي کار کردن مساعد نيست، از ايران برو! يک‌بار مي‌گويي من را اخراج کنيد، يک‌بار مي‌گويي مي‌روم و يک‌بار هم صحبت از ماندن به عشق مردم مي‌کني. اگر شرايط مساعد نيست، به خاطر همين مردم برو. اگر قرار باشد تيم ملي با کي‌روش نتيجه نگيرد، چه لزومي دارد که با او کار کنيم؟

بازيکن پيشين تيم ملي در مورد اينکه کي‌روش گفته «يوزپلنگ ايراني را کنار عقرب‌ها و مارها قرار دهيد مطمئناً منقرض خواهد شد»، عنوان کرد: آقاي کي‌روش! با تيم ملي نتيجه نگرفتي و به ديگران مي‌گويي مار و عقرب، اگر نتيجه مي‌گرفتي حتما بقيه اژدها مي‌شدند!

عزيزي با بيان اينکه براي علي کفاشيان و فدراسيون فوتبال متاسف است، تصريح کرد: گودرزي (وزير ورزش و جوانان)! تا چه زماني کي‌روش بايد به فوتبال ايران توهين کند؟ يک روز صحبت از مار مي‌کند، يک‌روز حرف از عقرب مي‌زند و يک روز‌ هم مي‌گويد مرتيکه. آقاي عادل فردوسي‌پور، به چه دليلي از کي‌روش حمايت مي‌کني؟

وي در خصوص اينکه شايد وزارت ورزش و فدراسيون به اين دليل با کي‌روش قطع همکاري نمي‌کنند که در نظرسنجي برنامه نود مردم به ماندن کي‌روش راي داده‌اند و مسئولان نمي‌خواهند خودشان را مقابل مردم قرار دهند، گفت: کسي نظرسنجي مي‌گذارد که خودش حامي نباشد. وقتي از کي‌روش مانند آن روباهي که به کلاغ مي‌گفت، عجب پَري، عجب بالي، تعريف مي‌کنند، معلوم است که مردم تحت تاثير قرار مي‌گيرند و به کي‌روش راي مي‌دهند.

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال ايران افزود: از فردوسي‌پور 10 بار سوال پرسيدم و باز هم مي‌پرسم، شما به قول خودت فوتبال اروپا را نگاه مي‌کني و مدرس دانشگاه هستي و هر بار که اتفاقي مي‌افتد فوتبال ايران را با اروپا مقايسه مي‌کني چرا داستان کي‌روش را با اروپا مقايسه نمي‌کني؟ آيا در انگليس، آلمان و اسپانيا ديده‌ايد که چنين نظرسنجي بگذارند؟

عزيزي با انتقاد از حمايت‌هاي يک طرفه برخي‌ها از سرمربي تيم ملي ايران تصريح کرد: دليل اينکه براي پخش آگهي بازرگاني ثانيه‌اي پول مي‌دهند، به اين خاطر است که براي مردم تبليغ مي‌شود. فردوسي‌پور هم در برنامه خودش براي کي‌روش تبليغ مي‌کند و برخي دوستان او نيز در رسانه‌ها به حمايت از کي‌روش مي‌پردازند. وقتي احسان عليخاني در برنامه شب قبل از تحويل سال نو، از کي‌روش دعوت و او را يک ايراني معرفي مي‌کند، معنايش تبليغ براي کي‌روش است.سرمربي تيم شهرداري تبريز ادامه داد: وقتي من يا محمد مايلي‌کهن انتقادي مي‌کنيم، برخي‌ها پاسخ مي‌دهند که عزيزي و مايلي‌کهن در گذشته در تيم‌ هاي خود نتيجه نگرفته‌اند و نبايد از کي‌روش انتقاد کنند. چطور ما را با نتايج‌مان کارشناسي مي‌کنند اما کي‌روش را با نتايجش کارشناسي نمي‌کنند؟

مهاجم پيشين تيم ملي با انتقاد از اظهارات روز گذشته کي‌روش عنوان کرد: کي‌روش بهانه خوبي آورده و گفته که اگر نتيجه نگرفتيم، به خاطر شرايط فعلي ايران است. آقاي کي‌روش، خودت خوب مي‌داني که موفق نمي‌شوي و به دنبال بهانه هستي. اين بازي‌ها کهنه شده و مردم از مسخره‌بازي‌ها خسته شده‌اند.

عزيزي در ادامه گفت‌وگوي خود در واکنش به اظهارات کي‌روش مبني بر اينکه او مدعي شده که مانند يک گروگان بين فدراسيون فوتبال و اداره ماليات قرار دارد، تصريح کرد: حاضرم مانند کي‌روش گروگان باشم ولي روزي 15 ميليون به خانواده‌ام پول دهند. حتي حاضر به دريافت روزي يک ميليون تومان هستم. آقاي کي‌روش! مي‌توانم مانند شما به پرتغال بروم و گروگان باشم و پول بگيرم؟ اگر گذرنامه‌ات را گرفته‌اند و ناراحت هستي، ديگر در ايران نمان و برو.

وي افزود: آقاي کي‌روش! من در حد شما نيستم، چرا که کارنامه‌اي داري که من و مربيان ايراني آن را نداريم ولي نبايد به فوتبال ما توهين کني. اگر ببينم در جايي مشغول فعاليت هستم اما شرايط خوب نيست، رها مي‌کنم و مي‌روم. خوشبختانه فدراسيون در يک موضوع خوب عمل کرده است. کي‌روش مي خواهد اخراجش کنند تا پولش را کامل دريافت کند اما فدراسيون اين کار را نمي‌کند. کي‌روش از پولش نمي‌گذرد که بخواهد برود.

سرمربي تيم شهرداري تبريز با اشاره به يکي از رسانه‌ها که از او انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد: من از 15، 16 سالگي به تيم‌هاي ملي دعوت شده‌ام و هنوز کشورهاي مختلف من را «عزيزي عزيزي» صدا مي‌کنند و کشورهاي شرق آسيا من را مي‌شناسند. اگر من انتقاد نکنم، چه کسي بايد انتقاد کند؟ اگر کي‌روش به من بگويد که نبايد انتقاد کني حق دارد چون در حد او نيستم ولي شما که به قول خودتان 20 سال پيش گل تاريخي زده‌ام، نان آن را مي‌خورم و محبوبيت کوچکي بين مردم دارم هم نبايد حرف بزنيد.

عزيزي در پايان گفت: کي‌روش بايد بگويد مار و عقرب چه کساني هستند، منظورش اسدي، ترابيان و يا فرد ديگري است؟ چرا واضح نمي‌گويد که چه کساني هستند؟

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
4
هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری!

آقای کِی روش با همین سرمایه گذاری کمتر نسبت به سایر کشورها،
توانسته است تیم ملّی فوتبال ایران را در رنکینگ فیفا
(برای چند سال و هم اکنون)
در رتبه ی اوّل قرار دهد.

هروقت رتبه و جایگاه فوتبال ملّی ایران در آسیا تنزّل پیدا کند، آقای کِی روش نگفته باید برود (و میرود).

آنوقت است که
هرکس (داخلی یا خارجی) تضمین بدهد که
فوتبال ایران را به جایگاه اوّل آسیا میرساند،
میتواند و باید، سرمربی تیم ملّی فوتبال ایران شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین