|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۴۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال، گفت: به نمایندگان ایران در تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه که موفق به شکست حریفان قدرتمند قزاقستان شدند، پاداش ویژه ای تخصیص می می دهیم.
از فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه عصر امروز چهارشنبه در شهر سانخولا تایلند پیگیری شد و دو تیم الف و ب ایران با پیروزی بر حریفان قدرتمند قزاق به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: ساحلی بازان ایران موفق به شکست تیم هایی شدند که علاوه بر تجربه حضور در المپیک، افتخارات بسیار زیادی در قاره آسیا و جهان دارند.

کسری غفوری افزود: رییس فدراسیون والیبال به دلیل عملکرد موفق بازیکنان ایران در مرحله دوم تور آسیا و اقیانوسیه با پرداخت پاداش به بازیکنان موافقت کرد.

وی با بیان اینکه قبل از رویارویی تیم های ملی الف و ب با حریفان قزاقستانی در مرحله یک چهارم نهایی من با بازیکنان و سرمربی تیم صحبت کردم، گفت: در این گفتگو اهمیت رقابت ها و مسابقه با تیم های قزاقستانی را به آنان یادآوری کردم و از طرف رییس فدراسیون والیبال قول پرداخت پاداش در صورت کسب پیروزی دادم.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در باره میزان پاداش ملی پوشان گفت: میزان آن اصلا مهم نیست. برای بازیکنان اینکه رییس فدراسیون قبل از مسابقه به فکر آنان بوده، بیشتر اهمیت دارد.

در مرحله یک چهارم نهایی تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه تیم ملی الف متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی موفق به شکست قزاقستان یک شد و تیم ملی ب (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) نیز موفق به شکست قزاقستان دو شد.

نمایندگان والیبال ساحلی ایران در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت که بر این اساس ایران یک به مصاف چین یک خواهد رفت و ایران دو با نیوزلند یک دیدار خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین