|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
نماینده وزارت ورزش و جوانان در مذاکره با کارلوس کی روش گفت: ادبیات کی روش در شان کشور بزرگ ایران نیست.
از وزارت ورزش و جوانان، رضا حسنی خو درباره آخرین وضعیت مذاکرات با کارلوس کی روش اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد فدراسیون فوتبال شرایط لازم را برای ادامه همکاری وی فراهم کند. وزارت ورزش و جوانان هم در راستای حمایت از تیم ملی، کمک های لازم را متناسب با بودجه تخصیصی از سوی دولت و در چهارچوب توافقات به عمل آمده با فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد.

وی افزود: رفع مشکل مالیاتی کی روش، تعیین سرپرست واجد شرایط و تدوین شرح وظایف آن از جمله اقدامات ضروری است که باید در اسرع وقت انجام پذیرد.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در مذاکره با کارلوس کی روش درباره اظهارات وی در نشست خبری دیروز (سه شنبه) گفت: در جریان جزئیات نشست روز گذشته نیستم ولی در جلسه اخیری که با کفاشیان داشتیم، کی روش شرایط جدیدی برای ادامه همکاری اعلام کرد که این امر به نظر چندان مناسب نیست.

وی افزود: ادبیات کی روش در این نشست نیز متناسب با شأن کشور بزرگ ایران نیست. البته خود آقای کی روش برخی مطالب منتشر شده را تکذیب کرده است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: در رابطه با مالیات قرارداد در همه جای دنیا از جمله قوانین کشور ما مالیات بر عهده کسی است که درآمدی کسب می کند. البته فدراسیون فوتبال برای مساعدت به آقای کی روش مالیات ایشان را که بیش از 10 میلیارد ریال است را متقبل شده و در حال حاضر نیز در صدد پرداخت آن است.

حسنی خو درباره ادامه همکاری کی روش با تیم ملی اظهار داشت: آن چه مشخص است اراده وزارتخانه و فدراسیون فوتبال بر ادامه همکاری با وی است، اما همانطور که کفاشیان نیز اعلام کرد، شرط لازم این همکاری تمایل قلبی کی روش است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین