|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه 2 سال آینده این تیم را تدوین کرده است، گفت: این مربی پرتغالی مشکلات را می داند و انتظار دارم تا با شرایط فعلی فدراسیون سازش داشته باشد.
علی کفاشیان عصر امروز(چهارشنبه) در پایان نشست با کارلوس کی روش اظهار داشت: قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا برگزار شده و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخته است، به همین منظور امروز در نشست با کی روش در مورد برنامه های آینده تیم ملی بحث و تبادل نظر کردیم.

وی گفت: کی روش برنامه های خود را برای موفقیت تیم ملی ایران در رویدادهای پیش روی ارائه کرده وامیدوارم در ایران ماندگار شده و فوتبال ملی کشورمان را به اهدافش برساند.

وی افزود: در مورد ادامه همکاری کی روش با ایران نظرات خود را اعلام کردیم چراکه وی را قبول داریم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش نیز نظرات و خواسته های خود را مطرح ساخت و قرار شد تا هفته اینده جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی درمورد ناراحتی کی روش از عملی نشدن خواسته هایش عنوان کرد:وی چند سال درایران فعالیت کرده و شرایط فدراسیون فوتبال را به خوبی می داند و ما نیز در این مدت هرچه در توان داشته ایم برای تیم ملی به کار بستیم.

کفاشیان توضیح داد:از کی روش انتظار داریم تا با شرایط فعلی فدراسیون فوتبال ایران سازش داشته باشد و برنامه های تیم ملی را پیش ببرد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: کی روش معتقد است که رفتن به جام جهانی روسیه بسیار دشوار تر از دوره قبلی است چراکه کشورهای عربی عزم خود را برای صعود جزم کرده اند.

وی درپاسخ به این سوال که بالاخره کی روش در ایران ماندگار خواهد شد یانه؟ اظهار کرد: کی روش با فدراسیون ایران قرار داد دارد و ما نیز زمانی برای تغییر کادر فنی نداریم و هیات رئیسه نیز برای ادامه همکاری وی نظر نثبت دارد.

کفاشیان در مورد صحبت های این مربی پرتغالی که از وزارت ورزش تضمین حمایت خواسته است گفت: به عنوان رییس فدراسیون نمی توانم از وزارت تضمین بخواهم ولی اگر مسوولان وزارتخاته قول مساعدی داده اند این مساله بسیار مفید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی ایران حل شده است ادامه داد: او روز گذشته به خاطر مشکل مالیاتی کمی عصبی بود که این مساله طبیعی است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه کی روش دغدغه های برای امکانات دارد عنوان کرد: هر مربی دغدغه دارد و ما نیز زمانی شرایط مالی خوبی داریم و تمامی امکانات را فراهم می سازیم اما در برخی اوقات نیز وضعیت مالی خوب نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین