|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۴۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با شکست نمایندگان قدرتمند قزاقستان به جمع چهار تیم برتر دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه تایلند صعود کردند تا غیر ممکنی را عملی کرده باشند.
از فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه عصر امروز چهارشنبه در شهر سانخولا تایلند پیگیری شد و دو تیم ملی ایران با پیروزی بر حریفان قدرتمند قزاق به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این مرحله موفق به شکست دو بر یک قزاقستان یک شدند تا حریف المپیکی خود را از پیش رو برداشته باشند.

این نماینده ساحلی ایران در مراحل قبلی موفق به شکست تیم های ژاپن، ویتنام و مالزی شده بود.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز که صابر هوشمند و عباس پورعسگری در آن با حریفان روبرو می شوند در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست دو بر صفر قزاقستان دو شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملی پوشان ب ایران نیز در دیدارهای قبلی قطر الف، مالدیو و قطر ب را شکست داده بودند و تنها شکست خود را مقابل استرالیا تجربه کردند.

جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مرحله دوم تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه دو تیم در مرحله نیمه نهایی دارد.

نمایندگان والیبال ساحلی ایران در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت که بر این اساس ایران یک به مصاف چین یک خواهد رفت و ایران دو با نیوزلند یک دیدار خواهد کرد.

این رقابت ها با حضور 35 تیم برگزار می شود و حمید موحدی هدایت تیم های ایران را بر عهده دارد.

نخستین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه از 20 تا 22 فرودین ماه در شهر کانوم برگزار شد.

این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین