کد خبر: ۴۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران اظهار داشت: سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی در تلاش برای سوق دادن تروریست‌های تکفیری داعش به یمن هستند.
امیر عبداللهیان در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: شواهد اطلاعاتی به دست آمده در دو ماه اخیر نشان می‌دهند برخی از سازمان‌های اطلاعاتی خاص در داخل و خارج منطقه و البته با ارتباطی که  با رژیم صهیونیستی دارند، به دنبال آن بودند تا تروریستهای داعش را از سوریه، عراق و برخی از کشورهای منطقه به جنوب یمن انتقال دهند، و این مساله اتفاق افتاده است.

وی افزود: ستیزه جویان بوکوحرام و الشباب نیز از نیجریه و سومالی (به یمن) انتقال داده شدند.  معاون وزیر خارجه ایران همچنین در این مصاحبه تصریح کرد: موساد، عناصر داعش، بوکوحرام و الشباب را در یمن گردهم آورده است.

امیر عبداللهیان یادآور شد تروریست‌های مرتبط با القاعده به واسطه همکاری با موساد هرگز به منافع اسرائیل در هیچ نقطه دنیا حمله نمی کنند و حتی در جریان جنگ اخیر اسرائیل علیه غزه، داعش از رویارویی با این رژیم خودداری کرد .

وی تاکید کرد جنبش انصارالله یمن با حمایت نیروهای مردمی و ارتش با حمله به صفوف نیروهای داعش و ستیزه جویان مرتبط با القاعده پیروزی‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین