|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۴۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
عباس عاطفی در شهریور ماه سال 1363 در سن 15 سالگی در منطقه مریوان به فیض شهادت نائل آمد و شهید اکبر عاطفی در اسفند ماه همان سال در سن 36 سالگی در مریوان به برادر شهیدش پیوست.
معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید کشور گفت: خانواده‌های شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید کشور با حضور در بیت شهیدان عاطفی با مادر این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد .

وی با قدردانی از ایثارگری شهدا و خانواده‌های آنان اظهار کرد: به سفارش مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در سفرهایی که می‌رویم حتما به ملاقات تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهیم رفت که امروز توفیق حاصل شد که در بیت شهیدان اکبر و عباس عاطفی حضور یابیم. خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی این نظام هستند.خانواده‌های شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت و مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

عباس عاطفی در شهریور ماه سال 1363 در سن 15 سالگی در منطقه مریوان به فیض شهادت نائل آمد و شهید اکبر عاطفی در اسفند ماه همان سال در سن 36 سالگی در مریوان به برادر شهیدش پیوست.

حجت‌الاسلام شهیدی در ادامه دیدارهای سفر استانی خود به استان گیلان با حضور در منزل جانباز 70 درصد اسماعیل ابراهیم‌زاده، از ایثارگری‌های این جانباز و همه ایثارگران سرافراز 8 سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

وی با ابراز خرسندی از دیدار با جانباز ابراهیم‌زاده، با بیان اینکه افتخار جانبازی بالاتر از همه نعمت‌هاست، گفت: خداوند به شما افتخار ایثارگری و جهاد عنایت کرده و دل شما را در مسیر هدایت قرار داده است.شما از افتخارات جامعه ایثارگری هستید و بنده افتخار می‌کنم که توفیق خدمت به شما عزیزان را دارم، شما عزیزانی که عامل ثبات امروز جامعه ما هستید.

جانباز ابراهیم‌زاده در این دیدار از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی بویژه در پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد. جانباز هفتاد درصد اسماعیل ابراهیم‌زاده در سال 1369 در کردستان به مقام جانبازی نائل آمد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین