|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶
کد خبر: ۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
استقبال پرشور از دکتر روحانی در حالی انجام گرفت که این اولین سفر استانی پس از تفاهم سوییس به شمار می رود. خودروی حامل رییس جمهور به دفعات به دلیل ازدحام جمعیت متوقف شد و دکتر روحانی به صورت ایستاده به ابراز احساسات مردم پاسخ ‌داد. در میان استقبال کنندگان، شعارهای حمایت از تیم هسته ای دولت نیز به وفور سر داده شد.
مردم استان گیلان در هوای مه‌آلود شهر رشت، استقبالی پرشور، باشکوه و غیرقابل تصور از رییس جمهور را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دکتر حسن روحانی که صبح امروز در پانزدهمین سفر استانی خود با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه سردار جنگل شده بود، در میان رودخانه خروشان مردم، مسیر استقبال تا ورزشگاه شهید عضدی را طی کرد.

اهالی دیار سردار جنگل که برخی از آنان با لباس‌های محلی و با شعار «رییس جمهور به شهر ما خوش بمویی» به استقبال دکتر روحانی آمده بودند، از همان محل خروج رییس جمهوری و هیات همراه از فرودگاه، خودروی وی را در برگرفته و در مسیرهای چهار راه قدس، به خیابان‌های حافظ و نامجو تا ورزشگاه شهید عضدی همراهی کردند.

این استقبال نمایش باشکوه و دیدنی از مصداق تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت را به تصویر کشیده بود.

خودروی حامل رییس جمهوری به دفعات به دلیل ازدحام جمعیت استقبال کننده متوقف شد و دکتر روحانی به صورت ایستاده در ماشین به ابراز احساسات مردم پاسخ ‌داد.

در طول مسیر مردم با پارچه‌نوشته‌هایی به رییس جمهوری خوش‌آمد گفته بودند که از جمله شعارهای «تدبیر دوران امید گیلان به شهر ما خوش‌آمدی» و «به سرزمین همدلان امیدوار خوش‌آمدی» به چشم می‌خورد.

استقبال پرشور از دکتر روحانی در حالی انجام گرفت که این اولین سفر استانی رییس جمهور پس از تفاهم هسته ای سوییس میان ایران و 5+1 به شمار می رود.

در میان استقبال کنندگان، شعارهای حمایت از تیم هسته ای دولت نیز به وفور سر داده شد.

تفاهم هسته ای لوزان سوییس، امیدها را برای گشایش اقتصادی در زندگی مردم زنده کرده است. پیش از این نیز بیانیه سوییس با استقبال مردم روبرو شده بود. از جمله، بسیاری از مردم هنگام بازگشت دکتر ظریف از سوییس در فرودگاه به استقبال او رفتند. همچنین دو شب متوالی برخی خیابان های تهران، میزبان مردمی بود که برای حمایت از موفقیت هسته ای دولت شعار می دادند.

با این وجود، اولین حضور دکتر روحانی در میان مردم، پس از موفقیت هسته ای لوزان، امروز در رشت به نمایش درآمد.































نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
7
4
رفراندوم هسته ای؟؟؟؟؟
یه جمعی توی ورزشگاه شد رفراندوم؟؟؟؟
همینجوری 88 فک کردید برنده شدید؟؟؟
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
آره حق با آقافرهاد است
واقعا 88 هم همینجوری فکر کردید .
توراخدا بسه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین