|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
شریعتمداری تصریح کرد: استان گیلان دارای پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری است که تا کنون از آنها بهره برداری مناسب نشده که از آن جمله می توان به ظرفیت گردشگری این استان با توجه به برخورداری از مناطق جنگلی و سواحل زیبا اشاره کرد.
معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به پانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به گیلان گفت: در این سفر، راهکارهای توسعه صنعت استان منطبق با موازین زیست محیطی بررسی می شود.

محمد شریعتمداری روز سه شنبه در مراسم افتتاح سامانه مرکز ارتباطات مردم استان گیلان با رییس جمهوری که در آستانه سفر دولت به این استان در رشت برگزار شد، افزود: دولت به دنبال توسعه فعالیت های الکترونیکی است و مردم با استفاده از این سامانه، می توانند از هر مکانی با شماره تلفن 111 ، نظرات و خواسته های خود را برای طرح در هیات دولت مطرح و کد رهگیری دریافت کنند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت تدبیر و امید به گیلان ادامه داد: در این استان، زخم هایی وجود دارد که امیدواریم سفر هیات دولت بتواند برای آنها مرهمی باشد.

شریعتمداری تصریح کرد: استان گیلان دارای پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری است که تا کنون از آنها بهره برداری مناسب نشده که از آن جمله می توان به ظرفیت گردشگری این استان با توجه به برخورداری از مناطق جنگلی و سواحل زیبا اشاره کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری یادآور شد: خدمات یک سال گذشته دولت باعث شده نرخ بیکاری در گیلان کاهش داشته باشد گرچه همچنان از بیکاری جوانان و قشر تحصیل کرده این استان نگرانیم و تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح اشتغال مفید استان انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود؛ با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1 + 5 گفت : از نظر ایران، در این مذاکرات، نتیجه برد - برد مطرح است و در نهایت این مذاکرات باید منتج به حفظ منافع ملی باشد .

شریعتمداری اضافه کرد: یک نتیجه ملموس این مذاکرات این است که در طول یکسال گذشته هیچ قطعنامه ظالمانه ای علیه ایران تصویب نشده است.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در این مراسم؛ راه اندازی سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهوری با استفاده از خط تلفن 111 را یک امکان مناسب و ارزشمند برای دسترسی عموم مردم به هیات دولت برای انعکاس مشکلات و نظرات ذکر کرد.

وی ادامه داد: مردم می توانند 24 ساعت قبل از سفر رییس جمهوری و هیأت دولت و همچنین 24 ساعت بعد از سفر، با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنند.

وی گفت: با ارائه کد ملی و دریافت شماره رهگیری، یک ماه بعد، پاسخ خود را در خصوص مشکل طرح شده، دریافت خواهند کرد.

رییس جمهوری و هیأت دولت، فردا (چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه) پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می دهند.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین