|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۴۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
مجلس بزرگداشت علی اکبر آقایی نماینده فقید مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، ائمه جمعه استان، سران قبایل و اقلیت های دینی و اقشار مختلف مردم سلماس برگزار شد به ویژگیهای مرحوم علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس پرداخت و گفت: مرحوم آقایی تمام دوران خدمت خود را صرف عمران و آبادانی منطقه آذربایجان غربی و شهرستان سلماس کرد.

وی افزود: نمایندگان استان آذربایجان غربی همواره این فقید بزرگ را الگوی خود قرار داده و در جهت خدمت به مردم تلاش مضاعفی خواهند داشت.

موید حسینی صدر نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با ذکر اینکه آقای آقایی از یک پشتکار فراوان در ارائه خدمت به مردم برخوردار بود گفت: بی تردید مردم استان و شهرستان سلماس قدردان زحمات چندساله این نماینده ولایتمدار و پرتلاش خواهند بود.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه سلماس هم در این مراسم با قدردانی ازحضور آحاد مردم و مسئولان در تشیع جنازه و مجلس ترحیم مرحوم آقایی گفت: خدماتی که این مرحوم برای عمران منطقه انجام داده است جزو باقیات صالحات وی خواهد بود.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در مزار نماینده فقید مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه نسبت به وی ادای احترام کردند.

مرحوم علی اکبر آقایی مسئولیت نمایندگی مردم سلماس در دوره های ششم، هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت.

وی پیش از این چندین سال معاون وزارت راه، معاونت اداری و مالی وزارت راه، کارشناس ارشد نهاد ریاست جمهوری، بازرس ویژه وزیر راه و ترابری، معاون بودجه و امور مجلس وزارت راه، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه بوده است.

سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی و در 90 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین